Sponsorlu Bağlantılar

rap ses kayit programi etiketli Rap Kaydı Nasıl alınır? Acill sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

rap ses kayit programi


Ben 3-4 senedir raple amatör olarak ilgileniyordum şmdi artık amatörlüğü aşmak istiyorum beat hazır mikrofonum ses kartım kaliteli ama kayıt almak için hangi programı kullanıcam bilmiyorum nasıl kayıt alıcam bölüm bölüm mü almam gerekiyor :( Hangi programı kullanıyım kolay olsun ama amatör olmasın arkdşlar lütfen yardım edin......Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    SATILIK CAKEWALK KAYIT PROGRAMI 
    SATILDI ! PROGRAMIMIZIN ADI CAKEWALK MUSİC CREATOR 5CUBASE E GEÇTİĞİM İÇİN SATIYORUM CİDDİ ALICILAR İLGİLENİRSE SEVİNİRİM TEK FİYAT İNDİRİM YOKTUR ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER. FİYAT 70TL İRTİBAT:0534 915 64 19 / hasancadural@gmail.com7688 ...

    2
    1069
    amator ses ve musik kayit programi 
    arkadaslar aramizda amator sarki yapanlar vardir insallah, bana kayit programi lazm herseyim var ama bir guzel programa denk gelemedim bildiginiz program adi varmi acaba? tesekurler ...

    2
    4472
    Muzik kayit programi ariyorum,ne onerirsiniz 
    Merhaba arkadaslar.Windows 7 ile calisacak kayit programi ariyorum. Programla yaptigim kayit uzerine kayit yapmak istiyorum. Daha once AIMP2 playerla bunu yapiyodum ama Windows 7de bu program calismiyor.Bunu nasil yaparim, yada siz hangi programi onerirsiniz. Simdiden tesekkurler ...

    1
    1022
    MÜZİK KAYIT VE EFEKT PROGRAMI ÖNERİNİZ? 
    Ben amatör olarak gitar çalıyorum kendi bestelerimi kayıt etmek için bir program arıyorum ve aynı zamanda efekt de ekleyebileyim parçalarıma.avid vocal microfon aldım onunla kayıt yapacam.kullanışı kolay bir program önerirseniz teşekkür ederim ...

    1
    2262
    EN İYİ SES KAYIT PROGRAMI (BEAT ÜZERİNE) SİZCE HANGİSİ ? 
    Arkadaşlar bi yorum yapıcam ama güzel bir program bulamadım tek eksiğim o lütfen sağlam olan bi tane söyleyinde hallediyim şu işi TEŞEKKÜRLER ...

    9
    18547
    backup programi 
    selam arkadaslar ...pa80 backup programi hazirlamak icin hangi program lazim bilgi icin tessekkurler:m26: ...

    2
    1768

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
arkadaşlar bana korg i3 ritimleri lazım oyun havaları ardımcı olurmusunuz tşk edrim 
arkadaşlar bana korg i3 ritimleri lazım oyun havaları ardımcı olurmusunuz tşk edrim ...

0
0
Sesim Bariton mu yoksa Tenor mü? 
Merhaba. 18 Yaşındayım... Amatör müzik producerim ve şarkıcıyım. Daha önce hiç ses eğitimi almadım yani bu da demektir ki sesim henüz açılmış bile değil ama buna rağmen, şarkı söylüyorum veya acapella yapıyorum. Aşağıda, göğüs sesimi kullanarak en düşük notadan en yüksek notaya kadar söyledim. Oktavımı test ettim ses aralığımı. https://www.youtube.com/ watch?v=w5Erc7L_C00 Buradaki videoda ise, kendi seslerimle acapella yaptım: https://www.youtube.com/ watch?v=ir3u_b1cCGg https://www.youtube.com/ watch?v=EIMmtUCSVT0 Sizce sesim Tenor mü? Kontr Tenörlere hep özenmişliğim vardır. Kızların soprano aralığını söyleyebilen çok incelere çıkabilen erkek sesi türü ve sanırsam nadir. Kontr Tenor değilim sanırım... Bu arada sesim Bariton mu Tenor mü? Ayrıca ne tür bir Tenorüm? Sesim nadir bir Barit ...

0
4
Greek Set- Pa 900- 600 
öncelikle teşekkürler. hocam bunlar fl studio ile nasıl kullanılır ? cevaplarsanız çok sevinirim. ...

4
150
Köprüden geçti gelin----14.11.2017 
Süpersin gardas... ...

3
117
şu Dalma dan geçtinmi   [efe havası] ---14.11.2017 
Süper gardas... ...

2
78
Allah Yar Cem Karaca (İlahi) 
Buyrun belki bu isinize yarar gardaslar... ...

3
137