Sponsorlu Bağlantılar

senin o gözlerin var ya karaoke etiketli Grup Koridor-Senin o gözlerin varya md sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

senin o gözlerin var ya karaoke


buyrun işte link Yeni.rar ... at uploaded.to - Free File Hosting, Free Image Hosting, Free Music Hosting, Free Video Hosting, ......Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    **Senin Yeşil Gözlerin-Kendi Sesimle *** 
    merhaba dostlar:) yıllar sonra bilgisayarımda webcam microfonu ile çok kısa birşeyler yapmaya çalıştım:D bakalım beğenecekmisiniz:m26: Yeşil Yeşil 4shared.com - online file sharing and storage - download yesil yesil.mp3 ...

    1
    2511
    Grup Koridor - Senin O Gözlerin Var Ya Akor 
    Grup Koridor - Senin O Gözlerin Var Ya Kapo 4 ( çıkamıyosanız 3 de uygundur:)) E F Beni biraz anlasaydın ne olurdu E F Gecelerim gündüzlerim kayboldu Am E Oysa düşlerim vardı içimde yarım kaldı ) F Benliğimi benden aldı ) E Yaşanacak çok şey vardı ) 2 kere F Aşkına esir kaldı ) Dm F E Artık sana dönememki ) Am Senin o gözlerin var ya ) E Herşeyi bitirdi ) F Yazık etti geçen günleri ) E nakarat(2 kere) Hani o veriğin sözler ) F Yalan mıydı birer birer ) Dm F E Artık seni sevememki ) E F Aslında seni hiç tanımamışım E F ...

    2
    43692
    senin en güzel yerin, kahverengi gözlerin adlı şarkı lazımmm 
    senin en güzel yerin, kahverengi gözlerin adlı şarkı lazımmm:):):) ...

    0
    4226
    senin o gözlerin varya klip versiyon yeni altyapı çok güzel 
    senin o gözlerin varya yeni altyapı ...

    8
    2429
    Yalan Gözlerin-Öykü Gürman Karaoke kfn 
    Karaoke çalışmalarımdan birisi arkadaşlar, beğeneceğinizi umarak paylaşıyorum....Güle güle kullanın.. 93-YALAN GÖZLERİN-ÖYKÜ GÜRMAN.kfn ...

    1
    1215
    Kız senin senin orj altyapı türkü 
    GÜLE GÜLE KULANIN ARKADAŞLAR :ka19: ...

    2
    361

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Huriyem  -  Orj  Enst  Altyapı 
Bu sayfada mevcut http://www.keyfimuzik.net/ yerli-md-altyapilar/ 14231-enstrumantal-sarkilar-indirmeden-dinle-begendigini-indir.html ...

3
805
Fragman - Özlermisin Gerçekten 
Saolasın cidden güzel bir yorum yaptın uzun da oldu okudum ama hatalarımı elbette telafi ederim amanla öğrendikçe çünkü ; herkes professiyonel olarak başlamadı sonuçta bi çok rapçi camiası kalem mikrafonlarla ilerledi bende almak istiyorum ama bu aralar imkanım yok normalde focusrite 2i2 ve rode nt1a alasım var inş ilerde alıcam ve iyi işler çıkaracağım free beat konusu beatmaker var aslında biraz çabalıyoruz kendimizce şuan yavaş yavaş ilerleyebilirsem güzel işler de yapıcaz yorum için tekrardan saolasın ...

2
78
İzel ft Orhan Gencebay-Kabahat Seni Sevende MD (F mn) 
Emek ve uğraşınıza teşekkürler..Devamını bekleriz.. ...

1
31
Huriyem  -  Orj  Enst  Altyapı 
huriyem açılmıyor. ...

3
805
Siteye Dosya Yükleme (Resimli Anlatım) Güncellendi! 
enstrümantal fasıl şarkıları ...

67
39371
Arkadaşlar yeni dogu halay ritmim umarım begenirsiniz 
sagol kardesim ...

2
66