Sponsorlu Bağlantılar

servo pmr 700 fantazi anfi etiketli Satılık 3 korg 1 roland Küp anfiler sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

servo pmr 700 fantazi anfi


Korg pa800 Mp3 bordlu garantisi devam ediyor sıfırdan farksız 4 gb usb full dolu 3600 ytl Korg pa80 Harddiskli 16 mb kartlı hiç bir problemi yok 2400 ytl Korg İs 40 hiç bir problemi yok 900 ytl Roland E 500 Oryantel sıfır ayarında hiçbir problemi yok 850 ytl Servo fantazi pmr 700 10 kanal 700 watt sadece 2 düğün yapmış sıfırdan farksız küp anfi 4 çıkışlı 800 ytl Startech Crayz 10 kanal 800 watt 2.el problemsiz küp anfi 4 çıkışlı 650 ytl Kenwood deck kaset demolarınızı artık kendiniz yapın çalın kaydedin kayıt kalıtesi güzel 200 ytl technics sj 100 analog md player 150 ytl İrt: 0542 305 40 50 Oktay Msn : Roman_3939@hotmail.com...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    servo  psr 1200 alsam yada servo pm 2000 fantezi kup anfi 
    Slm arkadaslar duyuncuyum anfi almak istiyorum acik havada kullanacam servo psr 1200 mu alsam yada servo pm 2000 mi alsam kullanan arkdaşlardan yardim lutfen simdiden tsk ...

    0
    182
    satlık servo pmr 700 anfi 
    SERVO FANTAZY PMR 700 ANFİ 850 TL İKİ ADET TROMBO 38 CM 600 TL İKİ ADET ELEKTROIVOCE 30 CM 550TL İKİ ADET ELEKTRODYNMİK 38 LİK 400 TL KOLONLAR TİZLERİ MEVCUTTUR.CİDDİ DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR ARASIN LÜTFEN ŞİDİDEN ALANA HAYIRLI OLSUN....0552 474 9446--- 0536 474 9446 ...

    1
    1591
    Satılık servo bluerock anfi 
    12 kanal çok temiz servo bluerock pm 12600 800 watt çift efekt dicital reverb-delay çok az kullanılmış sıfıra yakın anfi ilgilenler lütfen mesaj yazsın 1000 TL ALANYA ...

    0
    269
    satılık servo anfi 12 kanal 
    10 kanal mono 2 kanal stero 2x500=1000 wat ayrıca 200 wat monütör çıkışı toplam 1200 wat hiç bi arızası yoktur.6 kabinle 24 saat proğram yap banamısın demez. taş gibi alet ve bu fiyata hiçbiyerde bulamazsınız.ilgilenenler mustii_1966@hotmail.com yada 05364239960 bana ulaşabilirsiniz. ...

    2
    5155
    servo pm 2000 fantezi kup anfi 
    Slm arkadaşlar servo pm2000 fantezi kup anfi almak istiyorum nasil bu anfi guzelmidir kullanan arkadaşlardan yardim lütfen cok tşk şimdiden ...

    2
    775
    Servo pmr 1200 (anfi sorunu) 
    Değerli arkadaşlar yaklaşık bir ay kadar önce halen kullanmakta olduğum cihazıma bi haller oldu. Sorun şöyle: bazı kanallara mıc yada klavye jaklarını taktıgımda gain ve vol çok düşük seviyelerde olmasına karşın peak lambası aşırı derecede yüklenmişcesine yanmaya başlıyo,ve fena halde dıpses gürültüsü oluşuyo. sağ taraftakı delay reverb ve ton ayarlamaları tamamen ucmus durumda hanı nasıl desem kucuk camılerdekı uyduruk anfı tonlamalarından baska bısı elde edemıyorum aynı sekılde ekolayzırıda kullanamıyorum kullanmaya calıstıgımda dipses dayanılmıcak sekılde rahatsızlık verıyo bu halıyle bı kac program yaptım hanı üzerımden resmen soguk terler bosandı. bu problem neden kaynaklanmıs olabılır cevaplarınız ıcın sımdıden tskler. ...

    1
    1963

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
İstek üzerine güncel pop şarkıların midileri yapılır. 
Bende teşekkür ederim. 2000 yılından beri midi yazıyorum yaptığım midilerin birkaçı nette mevcuttur. Göksel - Depresyondayım, Kenan Doğulu - Ellerimde çicekler, Mirkelam - Unutulmaz, Zafer Peker - Yalan aşk, Yaşar - Acıtmıyor sevdan, Teoman - istanbulda sonbahar, Gece yolcuları - Unut beni. Midilerimin piyasaya çok fazla dağılmasına izin vermedim. Bu sitede birkaçı mevcuttur. Mp3 Indirmenin En Kolay Yolu .Birkaç gün içerisinde eskide olsa fikir açısından birkaç parçan'ın demosunu ekliyicem. ...

5
125
Midi yaptırmak için ortak arıyorum 
İstediğiniz şarkının youtubede bi kaç versiyonunu gördüm o yüzden hangisi olduğuna karar veremedim :-) Bana mp3'ünü indirebileceğim bir link verirseniz 30 saniyelik kısmını yapıp gönderebilirim. ...

3
179
Adem gümüşkaya kış masalı alt yapı orj stüdyo kaydı Dj Poyraz 
Teşekkürler değerli kardeşim..Emeklerinize sağlık.. ...

3
133
KORG PA Manager v1.0 [CIKTI] 
Tamam tesekurler ...

28
1208
KORG PA Manager v1.0 [CIKTI] 
Sen bilirsin belki 256 ram aldim pa800 icin burdanda os indirdim. Ram takip os kurmam yeterlimi 256 ram gormesi icin, bizahmet yardimci olabilirsen... Fikrim yok. ...

28
1208
Apple 
http://media.ntvmsnbc.com/ j/ NTVMSNBC/ Components/ ArtAndPhoto-Fronts/ SectionsThumbnails-TSM-Colorbox/ _Cover/ 140902_apple_aciklama.thumb.jpgTeknoloji devi Apple'dan, bazı ünlülerin iCloud hesaplarının hacklenerek özel fotoğraflarının internete sızdırılmasına ilişkin ilk açıklama geldi. Devamı... ...

0
0