Sponsorlu Bağlantılar

şiir arka fon müzikleri indir etiketli gitar VEYA arka FOn sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

şiir arka fon müzikleri indir


selam arkadaslar baana gitar veya arka fondan yawaşca çalacak olan md ler lazım yardımcı olursanız sevinirim şöyle diyim şiir söyleyecem kendı yazdıgım ve diğer md ler sesimi boğuyor bunun için hafifden çalan gitar veya keman falan varsa paylaşa bilirmisiniz ??? :confused:...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    şiir fon müzikleri-2 
    şiir fonların devamı gelecek işinize yaradığını görmek beni mutlu ediyor ...

    20
    15948
    Şiir için fon müzikleri arıyorum... 
    Herkese öncelikle selamlar... Arkadaşlar bana şiir okunabilecek şöyle hafif duygusal kısaca içimizi karartan ezgilere sahip altyapılar lazım yardımcı olursanız çok teşekkür ederim saygılarımla :) ...

    87
    50311
    Süper Şiir Fon Müzikleri Kaçırmayın .. 
    Arkadaşlar Elimde Olan 15e Yakın Fon Müzik Var Converterde Sorun Vardı Convertleyemedim Ama 2dkda Ayarlayabilirsiniz Cidden Süper Fonlar Bi Teşekkür Yeterli.. :ka19: Download Tıkla ...

    21
    8495
    istek >>> sadece nakaratı seslendirdiği hakan altun şiir fon müzikleri  lazım !!! 
    arkadaslar hakan altundan sadece nakaratını sesledirmiş oldugu şiir fon müzikleri lazım varmıdır acaba. ... !!! ...

    0
    1751
    Devaaaaaaaaaaaam babalar indir açın arayı saldım karaokeleri indir baba 
    Herkese selamlar iyi sahneler.arkadaşlar adobe audition 6 manyak ses siliyo haberiniz olsun ama full sürüm bulmanız gerek ...

    26
    7064
    dj emir lüleci şarkıları indir albüm indir 
    sebebim sensin adlı 15 şarkıdan oluşan rap albümünü mix production etiketiyle yayına süren emir lüleci şu aralar yeni albüm çalışması içerisinde.4 ay süren albüm çalışmasında oldukça çok çalışan lüleci bu albümü 2010 yılı içerisinde herkesin beğenisine sunmuş vede arabesk rap müzik dünyasına koca bir albüm kazandırmıştır...sizlere bazı parçaları paylaşıcam saygılar http://i55.tinypic.com/ vhez49.jpghttp://i54.tinypic.com/ or6kb7.jpg linkler... Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-karga 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-beddua 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir lüleci-isyanım var 2010.mp3 http://hotfile.com/ dl/ 100665769/ 2cb3163/ dj_emir_lleci-krdm_2010.mp3.html ...

    1
    5247

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Cubase Türkçe Kullanma Kılavuzu 
vidyolar silinmis bir daha atarmsn admin ...

125
63789
Referans kulaklık ve kulaklık amfisi 
merhaba. dün çinden akg k240 mkii kulaklık geldi, ilk referans kulaklığım. 110 dolara alındı ancak pek beklediğim gibi bi sonuç almadım denediğimde. 55 ohm kulaklık araştırdım biraz bu model için amfi gerekir diyolar yabancı forumlarda. ses yüksekliği konusunda pek bir sıkıntı görmüyorum gayet normal androidde ve laptopta. ancak bana tiz çok eksik geliyor. acaba dinleme kulaklığıma alıştığım için mi farklı geliyor, kulaklık sahte mi (ki hiç sahte durmuyor babam aldı ve orjinal olduğunu söylüyor kutusu çıkartması kabloları falan da var), yoksa amfi kullanmadığımdan mı böyle ses alıyorum. sırf tiz eksik geldiğin için mixte özellikle tizi son seviyeye çektim ama kulakta en ufak bir rahatsızlık yapmadı yani olması gereken tiz yoktu. önceki dinleme kulaklığım philipshti ve yüksek tizli olduğunu ...

0
29
FLStudio-FidanRitimSet2016 Güncellemesi 
ALLAH razi oLsun dost ...

9
1037
40 adet müslüm gürses altyapısı..dinle..beğendiğini indir !!! 
Hiç link yok nasıl istediğini dinle veya indir anlayamadım?Hayret birşey... kardeşim ellerin dert görmesin ne diye bilirimki onnumara beş yıldız ...

50
14476
Mfö ele güne karşı 
Ben bu dosyaları neden göremiyorum acep ...

2
1560
Kubat halkalı şeker orj altyapı 
Dosya gözükmüyor ...

3
887