Sponsorlu Bağlantılar

sözsüz çanakkale türküsü indir etiketli çanakkale Türküsü sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

sözsüz çanakkale türküsü indir


ÇANAKKALE TÜRKÜSÜ...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Canakkale Türküsü - Baglama - Piano 
    Sa, Arkadaslar ufak bir amatör cekim yaptik, umarim hosunuza gider. Hosunuza gitmesede eyv. ^_^ https://www.youtube.com/ watch?feature=player_embedded&v=vt395eYuJow ...

    1
    429
    Çanakkale Türküsü Akoru Anonim 
    Am G Am Dm Çanakkale içinde vurdular beni >2 Am Dm G Am Ölmeden mezara koydular beni} } F-G------Am }A oooof gençliğim eyvah } TEKRAR A Çanakkale içinde aynalı çarşı__2 Ana ben gidiyom düşmana karşı > offff gençliğim eyvah >2 defa ...

    5
    20275
    Devaaaaaaaaaaaam babalar indir açın arayı saldım karaokeleri indir baba 
    Herkese selamlar iyi sahneler.arkadaşlar adobe audition 6 manyak ses siliyo haberiniz olsun ama full sürüm bulmanız gerek ...

    25
    4734
    dj emir lüleci şarkıları indir albüm indir 
    sebebim sensin adlı 15 şarkıdan oluşan rap albümünü mix production etiketiyle yayına süren emir lüleci şu aralar yeni albüm çalışması içerisinde.4 ay süren albüm çalışmasında oldukça çok çalışan lüleci bu albümü 2010 yılı içerisinde herkesin beğenisine sunmuş vede arabesk rap müzik dünyasına koca bir albüm kazandırmıştır...sizlere bazı parçaları paylaşıcam saygılar http://i55.tinypic.com/ vhez49.jpghttp://i54.tinypic.com/ or6kb7.jpg linkler... Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-karga 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-beddua 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir lüleci-isyanım var 2010.mp3 http://hotfile.com/ dl/ 100665769/ 2cb3163/ dj_emir_lleci-krdm_2010.mp3.html ...

    1
    4621
    Çanakkale Yöresi Türküleri - Çanakkale Övme Manileri Şarkı Sözü 
    İşte geldik koşa koşa Ayağımı vurdum taşa İki gözüm Fatma abla Sen hanende binler yaşa İşte geldim evinize Selam verdik hepinize Bu selamı almazsanız Kıran girsin kökünüze Evlerinin önü bakla Güvercinler atar takla Benim ağam hanım abla Kesenin dibini yokla İşte geldik büküm büküm Davulum sırtımda yüküm İki gözüm hane sahibi Bize de selam aleyküm ...

    0
    1439
    sözsüz halay 
    sözsüz halaylar arıyorum warsa uzun şiirim için fon müzik arıyorum:m26: ...

    4
    3360

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
vokal çalışmalarında kullandıgınız mix-mastering vstleri nelerdir? 
Waves, İzotop ve Cubase'in içinde bulunan bir çok vst var. ...

1
97
FL Studioda Acapella nasıl yapılır ?????????? 
Voice Trap veya compressor ile diyeceğim ama onlarda çoğu şarkıda kötü sonuç veriyor..Şöyle tertemiz acapella nasıl yapılır doğru dürüst bir bilgi yok.Bende çok uğraştım fakat bir türlü net sonuç alamadım.Şöyle tertemiz arkada hiçbir ses olmadan acapellayı nasıl yapıyorlar ben de çok merak ediyorum. ...

1
48
fl studio new ritimler demo 
Her zamanki gibi çok güzel ritimler.Birde Abi bu drumkitleri nerden ve nasıl buluyorsun ya :D ...

1
42
Referans studyo monitör önerileri yardım..... 
2000 yüksek bütce o kadar yok 2.el bulabilirim belki dediniz markaları 1000 1400 bütçe ...

4
73
Ses kartı önerisi ? 
Impact Twin kullanan arkadaşımla görüştüm malesef onda da kulaklık ve hoparlörü tek potans yönetiyor, bu durumda focusrite forte'yi düşünmenizde yarar var, 1000 tl bütçe ile aklıma gelen kompakt sınıfta en iyi kart o şu anda, 1500 civarına çıkabilirseniz RME, Apogee ve MOTU'nun kartları da ömürlüktür... Merak ettiğim profesyonel stüdyolar ne kullanıyorlar ? Birde rode nt1a kullanıyorum. Ordan da eksim var herhal. Yamaha HS80 lerden memnunum şimdilik. ...

15
198
Projem gitti yardım edin 
Beyler az önce çok saçma bir şey oldu ve programı ne kadar karıştırsam da çözüm bulamadım. Birden bire projede kullandığım tüm müzik aletlerinin sesi gitti. Yaklaşık 4 gündür uğraştığım projeyi de kapatıp yeniden yapmak çok zoruma gider. Yeniden müzik aleti eklediğim de sıkıntı yok ama projedekilerde sorun var. Volumelerine falan baktım hiç birinde sıkıntı yok ama müzikte kullandığım hiç bir şeyden ses gelmiyor. ........ Kick - bass - clap dahil. ...

0
10