Sponsorlu Bağlantılar

yamaha a1000 ritimleri indir etiketli Yamaha A1000 Ritim Arşivi sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

yamaha a1000 ritimleri indir


324 Adet Yamaha A1000 Ritim ve Ritim Setleri. Piyasadan toplamadır.....Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Yamaha A1000 Seçme Düğün Ritimleri 
    Yamaha A1000 Düğün Ritimleri Murat'a teşekküler. ...

    135
    25570
    çok özel yamaha a1000 ritimleri lazım 
    meraba arkadaşlar yamaha a1000 için profesyonel özel yazılmış ritimler lazım olanlanlar paylaşırsa çok güzel olur selamlarımla ...

    0
    387
    or700 ritimleri a1000 de... 
    salim kardeşimizin çalışmalar anında yaptığı or700 ritimlerini bende a1000 de editleyerek ve birazda birşeyler katarak a1000 e uyarladım.. şimdilik bunlkar deneme oldu biraz uğraşırsak güzel şeyler çıkacağına eminim..değerli arkadaşlarım yorumlarınızı bekliyorum.... birde arkadaşlar en sonda a1000 için yeni hazırladığım yaylı reg.1.reg.sesin örneğini göreceksiniz...yorumsuz bırakmayın..lütfen..saygılar.. burada favorim yk halay ritmi..bir bakın bakalım..gerçekten kolay olmadı.... http://www.zshare.net/ audio/ 7531930f758773/ or700den a1000e topal http://www.zshare.net/ audio/ 753182857054c8/ or700den a1000 e http://www.zshare.net/ audio/ 7532164aa41e0c/ or700 den a1000e yk halay http://www.zshare.net/ audio/ 75320413a2fac4/ or700 den a1000e trpop http://www.zshare.net/ ...

    24
    8075
    a1000 ritimleri ile ilgili bir soru 
    a1000 de ritimleri ilk aldıgımki gibi setleri okumuyor bu nedendir ...

    8
    2636
    satılık yamaha mm6 ....yamaha a1000 ile takas  olur  çipli  çipsiz  farketmez.... 
    CİHAZ ÇOK TEMİZ DURUMDA ZATEN FAZLA KULLANILMADI SATMA SEBEBİM ÇALDIĞIMIZ MÜZİK TARZINI DEĞİŞTİRMİŞ OLMAM..KOZMETİK OLARAK UFAK TEFEK İNCE ÇİZİKLER DIŞINA HİÇ BİR KUSURU BULUNMAMAKTA...FONKSİYONEL OLARAK EN UFAK Bİ SORUNU YOKTUR...YANINDA TAŞIMA ÇANTASI,USB BAĞLANTI KABLOSU VE ADAPTÖRÜ VERİLECEKTİR...CİHAZI SAKARYA İSTANBUL VE TEKİRDAĞDA ELDEN TESLİM EDEBİLİRİM...TEKİRDAĞDA ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİYİM ÇOĞU ZAMAN TEKİRDAĞDA BULUNMAKTAYIM... TAKAS OLARAK SADECE YAMAHA A1000 DÜŞÜNÜYORUM ÜSTE NEKADAR İSTERSENİZ GÖRÜŞEBİLİRİZ... CİHAZIN KENDİ RESİMLERİDİR ...FİYATTA PAZARLIK AZDA OLSA YAPILIR...CİHAZ SAHNE GÖRMEMİŞTİR...EV KULLANICISIYIM...FİYAT 950 TL -AWM tone jeneratör, 32 nota polifoni, 70 MB Rom, -61 hassas Tuş, -546 ses+22 Davul seti, -64 Performans, -168 Pattern(4 bölümlü), 213 Arpej, -Reve ...

    2
    1898
    yamaha a 1000 tr veya yamaha a1000 
    yamaha marka org alıcam 2 el kaca alabilirim en ucuz ? tr veya düz fiyatları nedir _? ...

    4
    2824

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Sample tank 3 dll dosyasını Cubase içerisinde açamıyorum 
Arkadaşlar bu konu çözüldümü anlamadım ama Cubase 5'in 64 bit desteği yok, Sampletank 3 ise 64 dür. Ben Cubase 5 içinde JBiridger yazılımı ile çalıştırdım stabil olarakta kullanabiliyorum bilginiz olsun. ...

4
248
Çözüldü!! 3x setini pa800,x2,pa900.... 
Anlatılması kolay bi durum değil arkadaslar. Meslek sırrı yani söyle bişi söyliim. Setinizi çevirmek istiyorsanız.bana ulaşıp seti gönderin çevirip gönderiim size illa set deil bi ses olabilir bi ritm olabilir bi pad olabilir yani istediginiz tarz ...

2
69
Türk Halk Müziği Seçmeler md altyapı 
tesekkurler ...

172
32147
Md İstek 
Kerim Tekin - Karbeyaz şarkısının bütün versiyonlarının altyapısı lazım... ...

3458
439850
altyapı istek 
Şişeler atım arap çiçek dağı altyapilar ı lazım rica ediyorum arkadaşlar ATIM ARAP Zippyshare.com - ATIM ARAP.mp3 ÇiÇEKDAG Oyun Havası http://www.keyfimuzik.net/ yerli-md-altyapilar/ 85984-cicekdag-oyun-havasi-baglama.html#post335949 SİSELER http://www.keyfimuzik.net/ yerli-md-altyapilar/ 72640-lingo-lingo-siseler.html ...

1
54
Lingo lingo siseler sallasana 
LİNGO LİNGO SİSELER SALLASANA alıntı ...

0
2