pa80 kmp ksf loop yukleme videolu anlatim

Korg Kart Backup içinde pa80 kmp ksf loop yukleme videolu anlatim konusu, kartı formatladım ama gene aynı... no room in card dio... sen benim msn i bi ekleyiversen olmazmı kardeş... mustafa_karayel@windowslive.com...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 7 sayfadan 4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 67 sonuçtan 31 ile 40 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi3Beğeni

Konu: pa80 kmp ksf loop yukleme videolu anlatim


  1. #31
    mkarayel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mkarayel isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa80 kmp ksf loop yukleme videolu anlatim

    Sponsorlu Bağlantılar


    kartı formatladım ama gene aynı... no room in card dio... sen benim msn i bi ekleyiversen olmazmı kardeş... mustafa_karayel@windowslive.com

  2. #32
    neco-1976 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    neco-1976 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa80 kmp ksf loop yukleme videolu anlatim

    selam meco ben neco senden bg tarzı düyünlerde kulanabilecem set ricaetmiştim p800 cevrilmiş pa80ene hazırlıyorum demiştin .uzun zamandan beri sayfaya giremiyorum.paylaştın mı bilmiyorum paylaşırsan sevinirim.

  3. #33

    Standart Cevap: pa80 kmp ksf loop yukleme videolu anlatim

    teşekkürler

  4. #34
    poyraz10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    poyraz10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: pa80 kmp ksf loop yukleme videolu anlatim

    bu güne kadar gördüğüm en güzel anlatım ve paylaşım yapabilirmiyim bilmiyorum paylaşan bu bilgilere sahip olan arkadaşım poyrazmuzik@hotmail.com eklerse sevinirim ben bu işi üçret karsılıgı arkadaşımıza yaptırmak istiyorum tesekürler

  5. #35
    klavurt24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    klavurt24 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa80 kmp ksf loop yukleme videolu anlatim

    üstad ben mce programı ile kart yüklüyorum 100de 75 ini yüklüyor kalıyor sorun karttamı?başka karta yüklüyorum hepsini yüklüyor hiç sorun yaratmadan.sorun kartta ise nie.şimdiden teşekkürler

  6. #36
    klavurt24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    klavurt24 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa80 kmp ksf loop yukleme videolu anlatim

    slm arkadaşlar ben dün pa 80 kartından orga takılıyken diskete ksf ses almayı başardım yani sample ses.yapınca çok sevindim. ama bidaha yapamadım dün gece sabaha kadar uğraştım yine yapamadım(((:bi bilen varsa lütfen yardımcı olsun alla rızası için

  7. #37
    klavurt24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    klavurt24 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa80 kmp ksf loop yukleme videolu anlatim

    slm arkadaşlar ben dün pa 80 kartından orga takılıyken diskete ksf ses almayı başardım yani sample ses.yapınca çok sevindim. ama bidaha yapamadım dün gece sabaha kadar uğraştım yine yapamadım(((:bi bilen varsa lütfen yardımcı olsun alla rızası için

  8. #38
    klavurt24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    klavurt24 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa80 kmp ksf loop yukleme videolu anlatim

    meco abi bana yardım et lütfen dün pa80 kartından orga takılıyken kartın içinden ksf almayı başardım yani kartın içinden dikskete orgta çalan sampleyi yükledim çok sevindim.ama bunu bidaha yapamadım lütfen yardımcı ol meco abi...

  9. #39
    mecho_2007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mecho_2007 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: pa80 kmp ksf loop yukleme videolu anlatim

    abicim MCE programiylan kartini formatla,ama ondan once orgta karti formatlamaya bak ondan sonra programlan dene kesin olur..sorun cikarsa haber ver bu arada programi sitede bulabilirsin kendine dikat et sabahlarakadar ograsma kafa calismaz sonra ..insan piskologik yorulunce ne yaptini unutuyor.. neyse herkeze slm

  10. #40
    klavurt24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    klavurt24 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa80 kmp ksf loop yukleme videolu anlatim

    doru ewet durmuştu zaten kafam.ama düşünmekten uyuyamadım zaten iyneabicim şimdi benm demek istediğim dolu kartı orga taktığımız kartın içindeki sampleleri diskete yüklemek.msn de falan konuşsak aslında

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

pa80 sample yükleme, pa80 kmp yükleme, pa80 loop yükleme, korg pa80 loop, pa80 karta sample yükleme, pa80 ses yükleme, cevap pa 80 backup yükleme anlatım, korg pa80 loop indir, korg pa80 kmp yükleme, pa 80 kmp yükleme, pa80 kart sample yükleme, ksf yükleme, korg pa80 sample sesler, pa80 kmp sesler, pa 80 loop yükleme
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. pa80 sample ses yuklemepa80 sample ses yukleme

    slm arkadaslar pa 80 ne kmp yukleniyor,yapmaniz gereken,sesi unce kmpye cevirmek pa800 de yaptiginiz gibi ve sonra kayit edip psm ve kmpyi diskette atin bos flash kartinizi pa80 takiniz sonra diketi takin ve programma girin,record tusuna basin karsiniza inpoort kmp cikacak,sonra oraya basin ve diskette koydugunuz kmpyi yukleyin,biraz bekleyin sonra recorda geri basin abort deyin,programlardan tek bir ses secip,menu tusuna basin sonra sampe ...
  2. OR700TR İLE PC BAĞLANTISI.VİDEOLU ANLATIMOR700TR İLE PC BAĞLANTISI.VİDEOLU ANLATIM

    aleti alırken bize verilen cd ile or700tr ve pc arasında nasıl bağlantı kuracağımızı ve ne gibi işlemler yapabildiğimizi bu videoda anlatmaya çalıştım arkadaşlar..merak eden arkadaşlar izleyebilir..ben ritim alış-verişi yaptım sizler isterseniz bu yolu izleyerek hertürlü alışverişi yapabilirsiniz..olurya usb girişiniz arızalanabilir ve bu yolu kullanarak user lerınızı oluşturabilirsiniz..saygılar.. video 23mb tır ve 7 dk.dır.. BUYRUN:buradan...
  3. pa80 looppa80 loop

    slm arkadaşlar boş veya dolu karta loop yüklemeyi bilen arkadaşlar bana yardımcı olurlarsa çok sevinirim şimdiden çok ama çok teşekkür ederim saygılar
  4. ACİL !!! korg loop yukleme hatasıACİL !!! korg loop yukleme hatası

    ARKADAŞLAR CIHAZDA v2.0 yuklu LOOP YUKLEMEK ISTEDIM FAKAT HANGI DOSYAYI YUKLEMEK ISTEDIMSE (error groove file) HATASI VERIYOR GEREKEN VE UYGUN OLAN BUTUN YOLLARI DENEDIM AMA YUKLEYEMEDIM YUKLEMEK ISTEDIGIM DOSYA 18 SANIYE SUREN WAVE DOSYASIDIR ACIL YARDIMLARINIZ LUTFEN
  5. pa80 loop yardımpa80 loop yardım

    Arkadaşlar pa80 de loop olayı nedir? Nasıl yüklenir? Nasıl çaldırılır ? Şimdiden yardım eden herkeze teşekkürler
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi