PA80 Arabic Scale

Korg Klavyeler içinde PA80 Arabic Scale konusu, arkadaslar, ben menü`den scale arabic yapiyorum ( G ) sonra baska ses seciyorum yine eski yeirne gidiyo, yani su arabic scale nasil kayit edicem ?...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 2 sonuçtan 1 ile 2 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: PA80 Arabic Scale


  1. #1
    GenC-PiYaNisT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    GenC-PiYaNisT isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart PA80 Arabic Scale

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaslar, ben menü`den scale arabic yapiyorum ( G ) sonra baska ses seciyorum yine eski yeirne gidiyo, yani su arabic scale nasil kayit edicem ?

  2. #2
    xxhayatxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    xxhayatxx isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: PA80 Arabic Scale

    Senin Arabic Scaleyi banada Gönderirmisin Göderirsen sesi nasıl kayıt yapacagını gösterebilirim

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

pa 80 skale ayar, scale arabic korg pa80, korg pa 80 skale, korg pa 80 arab skale ayarl, korg arabic scale, pa80arabic scales, korg pa 80 ayarlama, korg pa 80 arabic skale ayarl, pa80 arabic scale, pa 80 arabik sesler, pa 80 scala, arabic ses ayarları, pa 80 ayar sayfası, korg pa 50 sub scale ayari, arabic scale koma ayarı
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. arabic scale/koma ayariarabic scale/koma ayari

    sub scale bölümü varya ekranda ona basiyorum calacagim ayari komalari veriyorum arabic scaleyi seciyorum ve yukardan write global yapiyorum fakat problem suki mesela sound bolümüne yada ne biliyim global tusuna herhangi bir tusa basinca geri döndügümde butun scale ayarlarim bozuluyor yani ayardan cikmis oluyor tekrar girip ayar yapmak zorunda kaliyorum???ACABA BASKA BIR SETIN GLOBALINIMI DENESEM YADA BENMI YANLIS BISEYLER YAPIYORUM???
  2. GEM - MİDİ - AS-1 Arabic Scale Converter MODÜLÜ ARIYORUM......GEM - MİDİ - AS-1 Arabic Scale Converter MODÜLÜ ARIYORUM......

    KULLANDIĞIM KLAVYEMDEN ÇOK MEMNUNUM TEK SORUNUM KOMA YANİ ÇEYREK SESİN OLMAYIŞI BU CİHAZ SAYESİNDE KOMA SORUNUN ORTADAN KALKACAK ARADIĞIM ÜRÜNÜN RESMİ AŞAĞIDADIR YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER SEVGİ VE SAYGILARIMLA.... AS 1 Arabic Scale Converter - GENERALMUSIC SpA
  3. wk8 scalewk8 scale

    selam arkadaşlar wk 8 de koma düzeni için scale aleti aldım bağlantılar scalenin ın çıkışından orgun out girişine scalenin out çıkışından orgun ın girişine 2 tane kabloyla bağlantı yaptım aletin üzerinden olması gereken ayarları yaptım off ları on yapmak kaydıyla ama çalışmadı nerde eksik yapıyom scale kullanan arkadaşların yardımlarını beklerim.
  4. SUB SCALE PA800SUB SCALE PA800

    ARKADASLAR SIZ SUB SCALE BÖLÜMÜNDEN HANGISINI SECIP CALIYORSUNUZ???BANA BIR ARKADAS ARABIC,TE CALMAMI SÖYLEDI TÜRK MÜZIGINE DAHA YAKINMIS YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM???
  5. arkadaşlar bi bakın arabic scale converterarkadaşlar bi bakın arabic scale converter

    arkadaşlar benim elimde bir arkadaşın verdiği bi cihaz var.general music arabic scale converter bu alet nasıl kullanılıyor her marka klavyede çalışırmı.bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.şimdiden teşekkür ederim
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi