Klavye Önerin

Korg Klavyeler içinde Klavye Önerin konusu, Arkadaşlar 4000 bütçem var düğün sektörüne girdim bi eksiğim klavye. sizce sıfır pa 600qt mi almalıyım yoksa 2. el pa800 yada pa900 mü bakmalıyım? yada size göre ne almalıyım?...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 2 sonuçtan 1 ile 2 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Klavye Önerin


  1. #1
    cixbeq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    cixbeq isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Klavye Önerin

    Sponsorlu Bağlantılar


    Arkadaşlar 4000 bütçem var düğün sektörüne girdim bi eksiğim klavye. sizce sıfır pa 600qt mi almalıyım yoksa 2. el pa800 yada pa900 mü bakmalıyım? yada size göre ne almalıyım?

  2. #2
    mailsevimli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mailsevimli isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Klavye Önerin

    pa900 alabilirsen bence hiç kaçırma ,pa600 ıle pa900 arasındakı fark pa900 da kmp yapabılıyorsun ve pa900 192 mb ram olarak pa600 den ustun ıkı ozellıyı bu ayrıca pa900 de çıft mp3 çalar var pa600 yok, Yaptıgın şarkı altyapılarını mp3 olarak pa900 yapabılır ve ustune mıc okuyabılırsın pa600 ve 800 çok ustun bı alet,pa800 gelınce pa600 ve pa900 gıbı ust klawyelerın rıtımlerını okumaz ve ram yukseltme şansın var alet eksi bir alet ayrıca turkıyede duyun sektorunde ıyı bır alet sayılır ,pa600 ve 900 Korg klawyelerının çogu rıtım ve sampler larını rahatlıkla okur ayrıca korgların ust klawyelerın ve alt klawyelerını okur ıkı aletınde ram lerının aşmamak şartı ıle secım senın ama pa900 4000 tl alabılırmısın o bıraz zor gıbı var ıse hıc kacırma derım ..bu arada pa800 bu klawyelerın rıtım ve saplerını okumaz pax1 ve pax2 okur..

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

Klavye Önerin
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. org önerinorg önerin

    arkadaslar bütçe 700 bu fiyata uygun türk ritimli org önerin
  2. Rode nt1A aldım ses kartı önerin :)Rode nt1A aldım ses kartı önerin :)

    Rode nt1A aldım ses kartı önerin bütçem 450 lira :o
  3. Normal Klavye ile Midi Klavye arasında ki fark nedir?Normal Klavye ile Midi Klavye arasında ki fark nedir?

    Selamünaleyküm, adım Yiğitcan 17 yaşındayım, uzun süredir Home Stüdyo kurmak için araştırmalar yapıyorum. Takıldığım bir noktada tecrübeli insanlardan yardım almam gerekti. Sorum şu olacak; Midi Klavye ile Normal Klavye arasında ki farklar nelerdir? Neden stüdyoda Beat yapımında Midi Klavye kullanmam gerek? Normal Klavyeler daha verimli olmaz mı? onlar daha büyük, daha fazla özelliği var sanırım, neden Stüdyoda Beat yapımında Midi klavye...
  4. Midi Klavye mi yoksa ınput klavye mi ?Midi Klavye mi yoksa ınput klavye mi ?

    Arkadaşlar bu konuda yardıma ihtiyacım var. Şu ana kadar cubase ile bir klavye kullanmadım. Tercihim hangisi olmalı ? Ayrıca önerebileceğiniz başlangıç klavyeleri neler? Birde kafama takılan başka bir soru var. Şimdi kanalların birine gitar, keman vs gibi jaklı bir enstruman taktıgımda VSTlerdeki orgları kullanma imkanı sunmuyor. Midi klavye aldığımda bu özelliği kullanabilecek miyim? Yani midi klavyeden ritmi ya da vstlerdeki tonları...
  5. alınık klavyealınık klavye

    roland va 7 ,va76 em 2000 g800 g1000 korg pa serisi modellerini nakıt değerlendirmek isteyen müzisyen arkadaşlarımız prestijantalya@hotmail.com veya 0242 244 11 07 den irtıbata geçebilirler tşk
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi