Korg pa 800 setlerini nasıl pa1xe convert edebiliriz?

Korg Ritim - Set içinde Korg pa 800 setlerini nasıl pa1xe convert edebiliriz? konusu, Korg pa 800 setlerini nasıl pa1xe convert edebiliriz arkadaşlar bilen lütfen söylesin...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 2 sonuçtan 1 ile 2 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Korg pa 800 setlerini nasıl pa1xe convert edebiliriz?


  1. #1
    cinobela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    cinobela isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forumdan Uzaklaştırıldı!

    Standart Korg pa 800 setlerini nasıl pa1xe convert edebiliriz?

    Sponsorlu Bağlantılar


    Korg pa 800 setlerini nasıl pa1xe convert edebiliriz arkadaşlar bilen lütfen söylesin

  2. #2
    cinobela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    cinobela isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forumdan Uzaklaştırıldı!

    Standart set Converter !!!!

    S.a arkadaşlar bana pa800 ritimlerini pa1xe yada pa 80e converter yapabilcek arkadaş varsa lüften söylesin

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

converter 2 programları korg pa 800, programcılar için pa800 set, pa800 converter, 2013 pa 800 seti, pa 800 ritimleri convert, korg x1 set hazırlama, pa 800 x1 convert, pa1xe 800 seti nasıl yüklenir, pa800 conworter, korg pa x 1 convert set yamaha, korg pax 2 seti pa800 e çevirme, ps 800 set yapma convert programı, korg pa 800 convert pa x1, pa 800 setini pa1xe yüklemek, korg pa800 ritimlerini convert
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Yamaha Korg klavyelerin setlerini Fl Studio'da nasıl çaldırabilirim?Yamaha Korg klavyelerin setlerini Fl Studio'da nasıl çaldırabilirim?

    Dostlar Yamaha kork ve s orglarin setini ritimlerini nasil fl de caldirmak mumkun?yani styl dosyalarini midiyemi cevirmek lazim yoksa nasil oluyo bu is?
  2. pa2x setlerini pa800'e convert etmek  nasil olur?pa2x setlerini pa800'e convert etmek nasil olur?

    Bilglierinizi bekliyorum arkadaslar
  3. korg pa800 soundlarını korg pa1xe atmakorg pa800 soundlarını korg pa1xe atma

    bütün korg kullanan arkadaşlar lütfen yardım korg pa800 soundları nasıl korg pa1x e yukliye bilirim
  4. awave ile convert nasıl yapılırawave ile convert nasıl yapılır

    slm keyfi müzik ksf kmp uzantılı dosyalar indirdim bunlar enstrumanmış bağlama vs.. ben bunları sf2 ye çevirmem lazım awave ile nasıl convert yapıcam fl stüdio anca öyle açıyo dosyayı
  5. pa2x setlerini pa800'e convert etmekpa2x setlerini pa800'e convert etmek

    merhaba arkadaslar acaba aranizda pa2x pro nun setlerini pa800 e nasilconvert edilebilecegini biliyor ve kisa bi aciklama yapabilir mi ????? simdiden tesekkur eder basarilarinizin devamini dilerim
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi