Roland BK5 OR

Roland Klavyeler içinde Roland BK5 OR konusu, Arkadaşlar bende Roland bk5 aldım ve çok güzel bir klavye. Her şeyi yapabiliyorsunuz ses kalitesi zaten tartışılmaz.Her gün yeni bir şey öğreniyorsunuz . Ücreti ben aldığımdan beri hala düşmedi şiddetle ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 5 sayfadan 5. sayfa BirinciBirinci ... 2345
Bu sayfada toplam 42 sonuçtan 41 ile 42 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi19Beğeni

Konu: Roland BK5 OR


  1. #41
    diamond67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    diamond67 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Roland BK5 OR

    Sponsorlu Bağlantılar


    Arkadaşlar bende Roland bk5 aldım ve çok güzel bir klavye. Her şeyi yapabiliyorsunuz ses kalitesi zaten tartışılmaz.Her gün yeni bir şey öğreniyorsunuz .
    Ücreti ben aldığımdan beri hala düşmedi şiddetle tavsiye ederim.

  2. #42
    mehmetaktas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mehmetaktas isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: Roland BK5 OR

    pa 80 ile takas düşünen var ise cep 0532853279 araya bilir.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

roland bk 5 fiyatı, roland bk 5 or, roland bk 5 or fiyatı, roland bk5 or, roland bk 5 ikinci el, bk 5 or, roland bk 5 or fiyat, roland bk 5 or keyfimüzik, gw8 performans seleri 128 tane, roland bk 5 mi korg pa 80 mi, roland bk 5 or özellikleri, pa 80 mi bk 5 mi, bk 5 or ritimler, bk5 or keyfi muzik, roland bk 5 fiyat
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. ROLAND JV 2080 + 8 EXP Card ve Roland U220 HediyesiROLAND JV 2080 + 8 EXP Card ve Roland U220 Hediyesi

    Arkadaşlar, Farklı bir ekipman almak istediğim için kısa süre için kampanya misali JV2080 modülü alırsanız yanında 8 tane EXP kart ve Roland U220 hediye olarak veriyorum. Totalde yanlışım yoksa 2000'den fazla 3000'e yakın presete sahip ses bankasına sahip olacaksınız. ROLAND JV 2080 + 8 EXP Card ve Roland U220 Hediyesi - Synthesizer ve Tuşlu Çalgılar sahibinden.com'da - 75228001 Emre 0555 461 58 18 Endüstri standardı klasik ses...
  2. HANGISI?? KORG PA 50, YAMAHA A300, ROLAND EXR-46 OR, ROLAND GW8, CASIO CTK 5000HANGISI?? KORG PA 50, YAMAHA A300, ROLAND EXR-46 OR, ROLAND GW8, CASIO CTK 5000

    Sevgili arkadaslar, klavye almayi dusunuyorum, biraz kararsizim, yardimci olabilirseniz sevinirim. Baglama ve Cumbus caliyorum. Klavye teknolojisi o kadar gelismis, hatta ucmus ki bir tane almazsam icimde kalacak. Ufakken calardim, sonra ilgimi kaybetmistim. Yamaha psr28'im vardi :) o zamanlar hatta pss590 mi alsak psr28 mi diye kararsiz kalmistik. hey gidi gunler. Ingiltere'de yasadigim icin alabilecegim klavyeler sadece asagida...
  3. arkadaşlar ROLAND G600 MÜ ALSAM ROLAND EM 50 OR Mİ HANGİSİ İYİDİRarkadaşlar ROLAND G600 MÜ ALSAM ROLAND EM 50 OR Mİ HANGİSİ İYİDİR

    ROLAND G600 Ü BİLİYORUM RITIMLERI FALAN GUSEL ALETINDE ROLAND EM 50 OR G 600 RITIMLERINI AYNEN OKURMU ACABA
  4. roland g600,roland m50,roland e14tr,roland ex40r,yamaha psr740 Hangisi karar veremediroland g600,roland m50,roland e14tr,roland ex40r,yamaha psr740 Hangisi karar veremedi

    almışken iyi bi şey olsun dedim siz ustalardan yardım almak istedim hansini seçsem iyi olur ayrıca dj lerin kullandıkları programlara uyumlu hangi tuşlu alet vardır bunların dışında benim bilmediğim teşekkür ederim
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi