Rap Yapmak İstiyorum !

Satılık Enstrüman - Satılık Ekipman Arayanlar içinde Rap Yapmak İstiyorum ! konusu, rapci00 Nickli Üyeden Alıntı teşekür ederim talos dediğini düşünceceğim,beis c1 mikrofonu senden nasıl alacağım hani 100-150 tl dediğin nasıl alacağım Ben C1 var demedim. Piyasadaki fiyatı o. Ses kartı var ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 3 sayfadan 2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 22 sonuçtan 11 ile 20 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Rap Yapmak İstiyorum !


  1. #11
    beis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    beis isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: Rap Yapmak İstiyorum !

    Sponsorlu Bağlantılar


    teşekür ederim talos dediğini düşünceceğim,beis c1 mikrofonu senden nasıl alacağım hani 100-150 tl dediğin nasıl alacağım
    Ben C1 var demedim. Piyasadaki fiyatı o.
    Ses kartı var benim elimde. M-Audio Fast Track USB II
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    Berkay Beis Karacan

  2. #12

    Standart Cevap: Rap Yapmak İstiyorum !

    konuya dahil oldum öncelikle sormak istediğim bişey var . rep müzikler uğraşıcam amatörce . her hangi bilgim yok . samson c01 almayı planlıyorum bide ses kartı. şunu sormak istiyorum ses kartı almışken mixer almam lazım mı veya mixer alırsam ses kartı almalımıyım ? ses kartı olarak ve mixer olarak önereceklerin varmıdır? yalnız bana MIDI girişi lazım ona göre yardımcı olabilirmisin ?

  3. #13
    beis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    beis isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart

    konuya dahil oldum öncelikle sormak istediğim bişey var . rep müzikler uğraşıcam amatörce . her hangi bilgim yok . samson c01 almayı planlıyorum bide ses kartı. şunu sormak istiyorum ses kartı almışken mixer almam lazım mı veya mixer alırsam ses kartı almalımıyım ? ses kartı olarak ve mixer olarak önereceklerin varmıdır? yalnız bana MIDI girişi lazım ona göre yardımcı olabilirmisin ?
    Midi girişi de lazımsa eğer, Mixerle olcak iş degil. Kesinlikle ses kartı almalısın. Bkz: M-Audio Fasttrack PRO veya Presonus AudioBox


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    Berkay Beis Karacan

  4. #14
    TaLoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    TaLoS isimli Üye şimdilik offline konumundadır Süper Moderatör

    Standart Cevap: Rap Yapmak İstiyorum !

    şunu sormak istiyorum ses kartı almışken mixer almam lazım mı veya mixer alırsam ses kartı almalımıyım ?
    Şu soruyu sadece bu forumda en az 20kez cevaplamışımdır, benim dışımda da kimbilir kimler kaç kez cevapladı üşenmeyip çıkartacağım arşivlerden de vaktim yok.

    Kayıt zincirinin kilit ekipmanı "SES KARTIDIR" sesi işleyecek olan, analog ortamdan alıp dijital ortama taşıyacak olan ekipman "SES KARTIDIR" mikser değildir. Mikserin asıl amacı "phantom power" sağlamak değil, bunun için üretilmez mikserler.

    Yanlış anlama arkadaşım, müzikle uğraşman, kendini müziğe vermen heves etmen çok güzel bir şey ama yaptığın müziğe saygı duymalısın öncelikle. Ben senin adını "kağan" soy adını "bakmaz" olarak yazsam ayıp olur değil mi? O yüzden "rep" değil, "RAP" lütfen, anlayışla karşılayacağını umuyorum.

    Başarılar dilerim.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları

  5. #15
    rapcast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    rapcast isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Rap Yapmak İstiyorum !

    elimde rode nt1a var 350 tl almak isteyen 554 518 1656 ulaşabilir

  6. #16
    korba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    korba isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Rap Yapmak İstiyorum !

    http://www.keyfimuzik.net/satilik-enstruman-satilik-ekipman/60037-acil-satilik-home-studio-fiyata-kacmaz.html bu fiyata kaçmaz !

  7. #17
    Mostra Moziç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mostra Moziç isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: Rap Yapmak İstiyorum !


  8. #18
    MioSis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    MioSis isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Rap Yapmak İstiyorum !

    Komple Studyo ArayanLara Mujde.

    Behringer 802 - Mixer
    Behringer C-3 Mikrafon
    Pro KabLolar
    Creative Sound Blaster 7.1 Ses Kartı

    650 tl'den 550 tl Düştüm

    Evet Arkadaşlar Ekipmanlarımı Tertemiz Kullandım En ufak Cizik Yoktur. Ve Garantı Belgeleri Duruyor Zaten Hepsi 2 Yıl garantılı Ve Hepsinin Daha Senesi Dolmadı.

    İletişim : 0530 494 41 67 Arayabilirsiniz.

  9. #19
    mlk44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mlk44 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Rap Yapmak İstiyorum !

    beyler ben yeni Mikrofon aldim samson c03u ama rap sozleri cok zor geliyor beraber rap yamak isteyen varsa facebook tan eklesin rap sozleri icin yardim edermisiniz lutfen daha bende yeni baliorum ama cok yapmak istiyorum simdiden hepinize tesekkur ederim
    Willkommen bei Facebook - anmelden, registrieren oder mehr erfahren

  10. #20
    TaLoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    TaLoS isimli Üye şimdilik offline konumundadır Süper Moderatör

    Standart Cevap: Rap Yapmak İstiyorum !

    beyler ben yeni Mikrofon aldim samson c03u ama rap sozleri cok zor geliyor beraber rap yamak isteyen varsa facebook tan eklesin rap sozleri icin yardim edermisiniz lutfen daha bende yeni baliorum ama cok yapmak istiyorum simdiden hepinize tesekkur ederim
    Willkommen bei Facebook - anmelden, registrieren oder mehr erfahren
    Sen rap olayını yanlış anlamışsın. Rap böyle bir şey değil arkadaşım, pop müzikle vs. ilgilenmeni tavsiye ederim.
    Rwa bunu beğendi.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

rap yapmak istiyorum, arabesk rap yapmak için mikrofon, rap yapmak için gerekli malzemeler ve fiyatları, arabesk rap yapmak istiyorum, rep yapmak istiyorum, rap mikrofonları satılık, arabesk rap malzemeleri fiyatları, rap yapmak ıstıyorum, arabesk rap yapmak için gerekli malzemeler, rap mikrofonları fiyatları, rap yapmak isteyenler, rap yapabilmek için gerekli bas ve müzik, arabesk rap yapmak için hangi programlar gerekli, arabesk yapma için gerekli olan malzemeler, rap yapmak için gereken malzemeler fiyatları
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Arkadaşlar Beat Yapmak İstiyorum Ama.......Arkadaşlar Beat Yapmak İstiyorum Ama.......

    Merahaba Arkadaşlar Arkadaşlarlar sorunum şu; örneğin bi beat'e başladım ama sonu gelmiyo hep aynı tonda aynı şekilde gidiyo geliştiremıyorum ne nakarat belli ne başı :) bu konuda ne yapabilirim.Tavsiyeleriniz var mıdır. İlgilenen Herkese Teşekkürler.
  2. Grafik İstiyorum :)Grafik İstiyorum :)

    Ben Rap Şarkı Yapıcam "Arabesk Rap" Abi Herkesin Ayrı Zevki Var Buna Kimse Karışmasın. Benim İçin Track Video Fotoğrafı Yapıcak Varmı? Mesala 2012 Rap İn The İsyan Zonguldak Style KissFlow KingLife HayaLCash :)
  3. Rap Yapmak İstiyorumRap Yapmak İstiyorum

    beyler ben norm enderin sözlerini aldım ve beatını flv olarak indirdim şimdi ne yapmam gerekiyor amacım normal bi rap yapmak onun gibi ama sadece sözleri ben sölicem tek tek anlatın benimle ilgilenin mesela söyle anlatıyım sözler yazıyor not defterinde flv olarak yüklü beatlarda şimdi 2isini birleştiricem fln bi anlatın yaa :D
  4. Org Çalmak İstiyorumOrg Çalmak İstiyorum

    arkadaşlar ben org çalmak istiyorum ve hiç bir klavye bilggim yok sizce nerden ve hangi orgdan başlamalıyım.. yardımcı olursanız sevinirim...
  5. İntro Yapmak İstiyorum Yanı Sample Yardım :(İntro Yapmak İstiyorum Yanı Sample Yardım :(

    Selam arkadaslar İntro Yapmak istiyorum kendıme Kendi Sesimi atacam ama nasılolcak lütfen yardım edin bi bilgi werın bana
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi