Fl studio müzik çalma sorunu acill

FL Studio içinde Fl studio müzik çalma sorunu acill konusu, Merhaba. Arkadaslar fl studio 12 veya 20 surumu kurulu oldugu zaman direct waweden ses sectigim zaman calmyior taki ben sol taraftan ppiyanoyu secene kdr . Ama bu fl studionun 10 ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 4 sonuçtan 1 ile 4 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Fl studio müzik çalma sorunu acill


  1. #1
    kskly35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kskly35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Fl studio müzik çalma sorunu acill

    Sponsorlu Bağlantılar


    Merhaba. Arkadaslar fl studio 12 veya 20 surumu kurulu oldugu zaman direct waweden ses sectigim zaman calmyior taki ben sol taraftan ppiyanoyu secene kdr . Ama bu fl studionun 10 veya alti surumlerde yapmyiorr .... Eger demek istedigimi anlatamadim ise msj atarmisiniz videolu sekilde de gosteririrm

  2. #2
    CUTLER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CUTLER isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Fl studio müzik çalma sorunu acill

    Merhaba. Ben FL11 kullanıyorum ama hepsinde aynıdır diye düşünüyorum. Eğer 64 bit FL'in içinde 32 bit vst(dw) açıyorsan o sıkıntı oluyor bunun bir çözümü bildiğim kadarı ile yok. Söylediğin gibi 32 bit açtığın zaman 64'ün içinde vst ismine tıklaman gerekiyor. Eğer varsa bir çözümü ve buradan paylaşılırsa güzel olur. Selamlar.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    <|Mr.Ke[sHe]'sh Off GURU|>

  3. #3
    kskly35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kskly35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Fl studio müzik çalma sorunu acill

    Hocam valla baska bı pc ye fl 12 yı kurdum ondan dwp yı ındırdım ayarladım. baska pcye attıgım zaman sadce browser bolumunden ses paketını bıkere acmak zorunda kalıyordum. ama ılk kurdugum pc de vstyı tıklamadn sesler calıyordu orada nasıl ayarlandı bende anlamadım ama duzelttım bır ara sımdı ıse yen surumlerde sesı secıp dıek calmıyor vstyı tıklamamızı ıstıyor... nedense yenı surumlerde bu sorunvar...:/

  4. #4
    Dmex35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Dmex35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: Fl studio müzik çalma sorunu acill

    Hocam valla baska bı pc ye fl 12 yı kurdum ondan dwp yı ındırdım ayarladım. baska pcye attıgım zaman sadce browser bolumunden ses paketını bıkere acmak zorunda kalıyordum. ama ılk kurdugum pc de vstyı tıklamadn sesler calıyordu orada nasıl ayarlandı bende anlamadım ama duzelttım bır ara sımdı ıse yen surumlerde sesı secıp dıek calmıyor vstyı tıklamamızı ıstıyor... nedense yenı surumlerde bu sorunvar...:/
    Kardeşim hangi sürümü kullanıyorsun ben 12.4.1 kullanıyorum bende indireyim belki sorunu bulabilirim


Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

Fl studio müzik çalma sorunu acill
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. fl studio bateri çalma drum kit çalmafl studio bateri çalma drum kit çalma

    arkadaşlar ben fl studioda bateri çalmak istiyorum elimde bateri kitler var ama beğenmiyorum yada bas davulda olabilir yada güzel bi davul setiniz varsa içinde efektlerinde olduğu set varsa solda bas ortada bateri sağda bendir efektler gibi varsa paylaşabilirmisiniz yosa sadace bateri paylaşsanizda kar olur şimdiden teşkür efem
  2. FL studio 11 veya 12 de piano roll da direct wave çalma sorunuFL studio 11 veya 12 de piano roll da direct wave çalma sorunu

    Arkadaşlar FL studio 11 veya 12 de kanalı direct wave attıp sonra dwp seçtikten sonra piano roll da direct wave dwp sesleri çalmıyor. Bu sorunla karşılaşan arkadaşlar varmı? Aynı zamanda pc klavyesi de gidiyor.
  3. FL Studio İle Org ÇalmaFL Studio İle Org Çalma

    S.Aleykum Arkadaşlar Ben bu işte Oldukça Acemiyim Açıkcası =) Benim Meraklı Olduğum Konu Org Veya Korg çalmaktır Bu İmkanım Maddi Sıkıntılar Yüzünden Reelde Gerçekleşmesede Pc Başında Birşeyler Yapmayı Düşürken Bu Programlar karşılarştım Bana Ayarlarını Öğreterek Sadece Org Çalmak İçin Gerekli Ayarlarını Yaptıracak Arkadaşlarımın Yardımcı Olmasını İstiyorum :)
  4. edison kayıt mp3 windows media player çalma sorunuedison kayıt mp3 windows media player çalma sorunu

    arkadaşlar directwawe ve ritimlerle calısma yapıyorum bunu mp3 olarak bilgisayarıma kaydetmek istiyorum acaba edison mu kullanıyoruz?Egerki edison kullanıyorsak kayıt yapıyorum ve disket isareti olan yerden save sample as diyorum kaydediyorum mp3 formatında fakat ne windows player ne de gom falan calmıyor?
  5. Yardım Fl Studio 10 Çalma Sorunu.Yardım Fl Studio 10 Çalma Sorunu.

    Yakın zamanda Fl studio 9 dan 10 a geçtim. Problemim ise ; Fl studio açık olduğunda onun dısında herhangi bir ses oynatıcısından ses alamıyorum. Fl studio'yu acmadan önce baska bir ses oynatıcı programı açtıgımda da Fl'den ses alamıyorum. Nedir çözümü gören bilen duyan var ise yardımlarını bekliyorum ;)
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi