Sevgili derdedeva,Haklısın ama bu bir pop yarışması sonuçta,çokta takılmamak lazım.Hatta hiç ciddiye alınacak tarafı dahi yok.
Sevgili derdedeva,Haklısın ama bu bir pop yarışması sonuçta,çokta takılmamak lazım.Hatta hiç ciddiye alınacak tarafı dahi yok.
KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
www.akustikkopek.com
Son miks yapım projemiz http://www.keyfimuzik.net/proje-geli...z-k-mahli.html