pa 800 kullanıcıları alete laf yok ben 13 aydır kulanıyorum hıc bır sorunla karsılasmadım maşallah dıyelım ALLAH nazardan korusun aletı tanımadan yorum yapmasınlar Korg kötu bır alet cıkarmaz sorun cıkan arkadaslarda aleti iyi tanısınlar bır şeyi bılmeden uygulamasınlar arajtırsınlar buarada keyfi muziye ve can elekroniye saygılar barıs.....