Kardeşim ses kartını boşuna al demiyoruz. Gidip heves edip bende aldım zamanında mixer herneyse takdım pcye bağlantı vs forumdan yararlanarak yaptım kayda girdim cızzz,cazzz,cuzzz dip ses var. Eeee ne olacak gidip bir daha masraf yapıp ses kartı alıcaksın. Neyse ki forum sayesinde bi ses kartı edindim. Keyifle kaydımı alıyorum. Dip sessiz , cazzsız , cızzzsız![]()

LinkBack URL
LinkBacks hakkında



Alıntı ile Cevapla