Öncelikle bende teşşekkür ederim. sıfırları çok pahalı olduğundan 2. el olanlara yöneldim ses kartlarının fiyatları 2.ellerin bile bütçemi aşıyor usb mikrofon alıcaktım ama pek öneren yok nedense. onun dışında m audio nova mic 140 tl olup phonıc am120 mikserde 100 tl idi 2 si şimdilik idare etmezmi sizce ?
Kardeşim ses kartını boşuna al demiyoruz. Gidip heves edip bende aldım zamanında mixer herneyse takdım pcye bağlantı vs forumdan yararlanarak yaptım kayda girdim cızzz,cazzz,cuzzz dip ses var. Eeee ne olacak gidip bir daha masraf yapıp ses kartı alıcaksın. Neyse ki forum sayesinde bi ses kartı edindim. Keyifle kaydımı alıyorum. Dip sessiz , cazzsız , cızzzsız