Nihavent Üvertür -Orhan Gencebay (Notaya alan: Sadık Üzümlü)

Notalar içinde Nihavent Üvertür -Orhan Gencebay (Notaya alan: Sadık Üzümlü) konusu, Orhan Gencebayın ölümsüz eseri Nihavent Üvertürü notaya aldım.Sadık Üzümlü Saygılar......

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 2 sayfadan 1. sayfa 12 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 14 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi2Beğeni

Konu: Nihavent Üvertür -Orhan Gencebay (Notaya alan: Sadık Üzümlü)


  1. #1

    Standart Nihavent Üvertür -Orhan Gencebay (Notaya alan: Sadık Üzümlü)

    Sponsorlu Bağlantılar


    Orhan Gencebayın ölümsüz eseri Nihavent Üvertürü notaya aldım.Sadık Üzümlü Saygılar...





    Eklenmiş Dosya

  2. #2
    ikizler973 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ikizler973 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Cevap: Nihavent Üvertür -Orhan Gencebay (Notaya alan: Sadık Üzümlü)

    çok teşekkür ediyorum bağlama için harikulade kondüsyon çalışmalarından birisi.

  3. #3
    senyo_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    senyo_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Nihavent Üvertür -Orhan Gencebay (Notaya alan: Sadık Üzümlü)

    çok güzel bişe notaya almışsınız, bunu müzik severlerle paylaşmışsınız, çok teşekkür ederiz, fakat; sayfanın başına notaya alan Sadık Üzümlü diye bir sefer yazmanız yeterliydi bence... sayfanın her yerine, hatta bazen notaların içine dahi, isminizi ısrarcı bi şekilde yazmanız, biraz saygısızlık (görgüsüzlük ) olmuş... zaten kural gereğide, nota yazımında ( isterseniz araştırın ) bir parçayı düzenleyen ya da notaya alan kişinin ismi sayfanın üst kısmında bir defa yazar...

    saygılar efendim.

  4. #4
    ttbsaz2008 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ttbsaz2008 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Nihavent Üvertür -Orhan Gencebay (Notaya alan: Sadık Üzümlü)

    SADIK üZüMLü HOCA YA COK TESEKUR EDERIM BU NOTALAR ICIN.

    BEN ACEMIYIM, RICA ETSEM, UZUN SAPLA BU PARCAYI CALMAK ICIN PARMAK ISARETLERINI VE TELLERI EKLIYEBILIRMISINIZ HOCAM.

    COK TESEKUR EDERIM....

    TTBSAZ2008

  5. #5
    sercio_31 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sercio_31 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: Nihavent Üvertür -Orhan Gencebay (Notaya alan: Sadık Üzümlü)

    eline sağlık kardeşim. emek etmişsin. arkadaşlara buradan bişeyleri paylaşmak istiyorum. bu parçayı notaya dökmek kolay bir iş değildir. iyi bir emek ister bırakında yaptığı emeğin kendisine ait olduğunu bildirmek için ismini yazsın bence yazmayada hakkı var. çünkü öyle insanlar varki sizin emeğinizi alıyo isminizi siliyo kendi simini yazıyo ve de sahipleniyo. böyle bir parçanın notası için az bile. emeğine sağlık sadık kardeşim paylaşımlarının devamını bekliyorum. EMEĞE SAYGIII her zaman için.

  6. #6

    Standart Cevap: Nihavent Üvertür -Orhan Gencebay (Notaya alan: Sadık Üzümlü)

    Arkadaşım sadik_uzumlu@hotmail.com adresinden elimden geldiği kadar yardım ederim...

  7. #7
    armonist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    armonist isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Cevap: Nihavent Üvertür -Orhan Gencebay (Notaya alan: Sadık Üzümlü)

    çok teşekkür ederim sadık kardeşim büyük emek harcamışsın.eleştrilere boş ver madem o kdaar biliyolardı bu zamana kadar niye yazamadılar herhalde kolay zannediyolar bu işin zorluğunu bilen bilir

  8. #8
    erenbababa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    erenbababa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Cevap: Nihavent Üvertür -Orhan Gencebay (Notaya alan: Sadık Üzümlü)

    :mad:Kardeş emeğine Sağlık da biraz bilgi edinin nihavend üvertür yazmıssın ama makam buselik olmuş BİRAZ MAKAM ÇALIŞIN nihavend sol(rast) karar arızaları Sİ(buselik perdesi) küçük mücennep bemolu (5 koma) mi(hüseyni perdesi) küçük mücennep bemolu yazılır(5 koma) böyleye nihavend olur senin yazdığın la(dügâh) karar donanımda arıza yok yeden sol#(nimzirgüle) kısacası senin yazdığın orhab gencebayın ölümsüz eseri nihavend üvertür değil kendince yaptığın bişeyler melodi aynı ama bu buselik üvertür olmus kusura bakma söylemek zorundayım (bu arada nihavend makamı buselik makamının şed makamıdır)

  9. #9
    erenbababa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    erenbababa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Nihavent Üvertür -Orhan Gencebay (Notaya alan: Sadık Üzümlü)

    hoca olmak nota yazmakla olmuyo bunun notasını bende yazdım kimseye reklamda yapmıyorum zaten isteyen olursa gönderebiliim orjınal kararda yazılmış nota olarak

  10. #10
    gokhan60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    gokhan60 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Nihavent Üvertür -Orhan Gencebay (Notaya alan: Sadık Üzümlü)

    hoca olmak nota yazmakla olmuyo bunun notasını bende yazdım kimseye reklamda yapmıyorum zaten isteyen olursa gönderebiliim orjınal kararda yazılmış nota olarak
    lütfen paylaşın ben sol karar yazılmış halini arıyorum


Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

nihavend üvertür notaları, orhan gencebay nihavent üvertür notaları, nihavent üvertür notası, nihavend üvertür nota, nihavent üvertür nota, nihavent üvertür notaları, bağlama üvertürü notaları, nihavent üvertür bağlama notaları, nihavend uvertur nota, nihavent uvertur nota, orhan gencebay nihavent üvertür notası, orhan gencebay bağlama üvertürü notası, nihavent uvertur notalari, nihavent bağlama üvertürü notaları, orhan gencebay nota
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Orhan Gencebay Kimdir? Orhan Gencebay BiyografisiOrhan Gencebay Kimdir? Orhan Gencebay Biyografisi

    Orhan Gencebay Kimdir? Orhan Gencebay Biyografisi 42570 ORHAN GENCEBAY (1944 - ) Orhan Gencebay, 4 Ağustos 1944 yılında Samsun'da doğmuştur. Gencebay, müzik hayatına daha altı yaşındayken klasik batı müzikçisi olan Emin Tarakçı Hoca'dan keman ve mandolin dersi alarak başlamıştır. Yedi yaşına geldikten sonra ise bağlama ile tanışmıştır. 12 yaşında ise birçok enstrümanın yanına tamburu da eklemiştir. Orhan Gencebay, konservatuar sınavlarına...
  2. orhan gencebayorhan gencebay

    orhan gencebay bır tesellı ver
  3. İdeal Aşk - Orhan Gencebay (Notaya Alan:Sadık Üzümlü)İdeal Aşk - Orhan Gencebay (Notaya Alan:Sadık Üzümlü)

    İdeal Aşk Şarkısını Notaya Aldım. Saygılar SADIK ÜZÜMLÜ ORHAN GENCEBAY NOTA ,İDEAL AŞK NOTASI
  4. Nihavent Oriental (Nihavent Çiftetelli) notası arıyorum....Nihavent Oriental (Nihavent Çiftetelli) notası arıyorum....

    Selam arkadaşlar,yeteneksizliğimden olsa gerek bir türlü bulamadım.Notasını aradığım parça Burhan Öçal'ın İstanbul Oriental isimli albümündeki "nihavent oyun havası" (parçanın ismi kimi zaman nihavent Oyun Havası kime zaman Nihavent Oriental,kimi zaman da Nihavent Çiftetelli olarak geçiyor...) Elinde bu parçaya ait nota olan varsa ilgisine şimdiden teşekkürler....
  5. orhan gencebayorhan gencebay

    http://www.youtube.com/watch?v=hkT83S1Wg9I&feature=related
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi