BK-5 OR Pitch Bend Sorunu

Roland Klavyeler içinde BK-5 OR Pitch Bend Sorunu konusu, Mrb. arkadaşlar orgu yaklaşık 6 ay önce sıfır aldım. Son bir aydır orgu ilk açtığımda pitcbende dokunduğumda kaçırma yapıyor, sesler bozuluyor. Fakat 1-2 dakika çalıp benderi tam sağ sol yukarı ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 4 sonuçtan 1 ile 4 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: BK-5 OR Pitch Bend Sorunu


  1. #1
    Theghost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Theghost isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    BK-5 OR Pitch Bend Sorunu

    Sponsorlu Bağlantılar


    Mrb. arkadaşlar orgu yaklaşık 6 ay önce sıfır aldım. Son bir aydır orgu ilk açtığımda pitcbende dokunduğumda kaçırma yapıyor, sesler bozuluyor. Fakat 1-2 dakika çalıp benderi tam sağ sol yukarı oynattıktan sonra normal hale dönüyor. Bu durum cihazı her kapatıp açışımda tekrarlanıyor. Cihazı fabrika ayarlarına çevirdim, kalibrasyon ayarlarını yaptım ama sorun düzelmedi. Teknik servisi aradım cihazı kendilerine göndermemi istediler. Kargoda bir hasar alabilir diye cihazı göndermek de istemiyorum. Şimdilik böyle idare ediyorum. Böyle bir durumla karşılaşan var mı ? Çözüm önerisi olan arkadaşım varsa memnun olurum. Teşekkürler.

  2. #2
    mehmet aktaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mehmet aktaş isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: BK-5 OR Pitch Bend Sorunu

    yeğenim orgun altındaki vidaların hepsini sök ppitch bendin tam ortasında küçük bir vida var onu gevşet tamamdır.

  3. #3
    Theghost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Theghost isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: BK-5 OR Pitch Bend Sorunu

    yeğenim orgun altındaki vidaların hepsini sök ppitch bendin tam ortasında küçük bir vida var onu gevşet tamamdır.
    Cevabınız için çok teşekkür ederim. Böyle bir çözüm olduğuna sevindim. O zaman şimdilik böyle idare edip garanti bitiminde dediğiniz yöntemi uygulayacam.

  4. #4
    hakan28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hakan28 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: BK-5 OR Pitch Bend Sorunu

    slm kardeşim bende Roland bk 5 orgu alalı 7 yıl oldu ben 2 defa değiştirdim pich bendi gereksiz harcama yaptım orgu kötülemek için değil pich bendi kronik ne kadar değiştirsen de aynı sadece bu tip org bk 5 or modellerinde oluyor elektronikciler de potansimometre dahi bulamadım vida sök tak hepsini demedim spey ile denedim kalibrasyon her şey yaptım
    soundbandlar güzel bu orgta benim elimde kaldı ilerde satmayı düşünüyorum.


Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

BK-5 OR Pitch Bend Sorunu
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. pa3x acil yardım  çok zor durumdayım pitch bend sorunupa3x acil yardım çok zor durumdayım pitch bend sorunu

    Selam arkadaşlar ikinci el pa3x alalı daha bir hafta oldu. Cihazla uğraşırken klavyede bi problem oldu. orgu ilk açtığında herşey normal fakat pitch bendi hangi yana itersen ana sesler orda kalıyor. yani sağa çektiğinde akor bölümü re çalarken upperler mi çalıyor ve daha sonra pitch bend hiç çalışmıyor. aynı işlem orgu ilk açtığında sola kaydırırsan anasesler re ise tüm sesler do 'da takılı kalıyor. Bi bakıma pitch bend kalvyenin sadece upper...
  2. Pa 800 Pitch bend ayarıPa 800 Pitch bend ayarı

    Arkadaşlar Pa 800'de pitch bend ayarının bütün performanslarda aynı olması için nasıl kayıt ediyoruz? Mesela pitch bend'i 1 yapıp mixer/tuning'den Write Performance deyip 1. bank 1. performansa kayıt yapıyorum ama orgu kapatıp açtığımda sadece o performans için kayıt altına alınıyor. Diğer bütün performanslara da aynı kaydı yapmak için ne gerekiyor?
  3. Fl studio pitch bend sorunu yardım edinnn : ((((((((((Fl studio pitch bend sorunu yardım edinnn : ((((((((((

    Arkadaşlar . org aldım :S usp ile pcye bagladım fldende rahatlıkla calabiliyorum fakat. pitch bend calısmıyor fl studioda nasıl çözerim lütfen yardım edin: S:SS tel : 05433812997 Lütfen bana ulaşın yardımcı olun ihtiyarcım var :S
  4. A300 Tr V 2 de Pitch Bend Ters BağlanmasıA300 Tr V 2 de Pitch Bend Ters Bağlanması

    Orgu yeni aldım.Normalde pitch bend kullanarak perdeyi yükseltmek için yukarı alçaltmak içinse aşağı çeviriniz.Ama benim ki tam tersi aşağı çevirdiğimde ses yükseliyor kalınlaşıyor yukarı çevirdiğim zaman da ses inceleşiyor.Bu bir donanım arızası mıdır?yoksa orgun menüsünden düzelir mi bilen varsa yardım ederse çok makbulegeçer.
  5. AXIOM 49 PITCH BEND SORUNUAXIOM 49 PITCH BEND SORUNU

    SLM,YENI ALDIGIM AXIOM 49 MIDI KLAVYEMIN PITCH BEND'INI FL 8 DE VST LERE ADRESLEYEMIYORUM..AXIOM KULLANAN ARKADASLAR YAZARSA SEVINIRIM..ENIGMA ILEDE OLMADI,INDIRDIM XML DOSYALARINI..
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi