east west quantum leap ra bunun iki versiyonumu var? biri play edition biride Kompakt edition şimdi ben Kompakt editionu indirdim fakat play editionun kullanımı izlediğim videolarda daha kolay şimdi bu Kompakt editionu play edition olarak kullanman münkünmü? ayrı bir play edition setup var ben aradım sadece setup bulamadım bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum
arkadaslar East West Quantum Leap - RA ve diger versionlarını yükledm ama ses çıkmıyor normal olrak açıyorum çalışıyor ama fl de açtıgımda sesleri duyamıyorum lütfen yardım edermisiniz
East West Quantum Leap Symphonic Orchestra Platinum Edition ile Platinum XP arasında gerek kullanım ve gerekse enstrumanlar arasında ne gibi bir fark var? örneğin plantium enstrumanları xp de kullanılabiliyormu? Bu konuda bilgisi olan arkadaşların ve kullananların tecrübelerini paylaşmalarını rica ederim
Başlığı doğru yere mi açtım bilmiyorum.Eğer yanlış yere açtıysam çok özür dilerim,ama aciliyeti olduğu için beni mazur görürsünüz umarım.Arkadaşlar Gold versiyonunu torrentten indirdim.Toplam boyutu 14.28 gb.Fakat içindeki sesler çok eksik.Enstrümanların hepsi yok.Olan enstrümanların sesleri bile tam değil.Ama var olan enstrümanların sesi bile çok etkiledi beni.Elimdeki eserleri acil olarak kaydetmek istiyorum.Kompozisyon sınavına...