FERDİ TAYFUR BANA ONU SORMAYIN UNUTMAK İSTİYORUM MD ORJİNAL

Yerli MD Altyapılar içinde FERDİ TAYFUR BANA ONU SORMAYIN UNUTMAK İSTİYORUM MD ORJİNAL konusu, FERDİ TAYFUR - UNUTMAK İSTİYORUM MD.MP3 AHMET YÜZER' den SEVGİLERLE arkadaşlar bu adreste bu parçayı yorumladım dinlermisiniz AHMET YÜZER FERDİ TAYFUR UNUTMAK İSTİYORUM.mp4 - YouTube...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 7 sonuçtan 1 ile 7 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi10Beğeni

Konu: FERDİ TAYFUR BANA ONU SORMAYIN UNUTMAK İSTİYORUM MD ORJİNAL


  1. #1
    ahmetspets - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ahmetspets isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    FERDİ TAYFUR BANA ONU SORMAYIN UNUTMAK İSTİYORUM MD ORJİNAL

    Sponsorlu Bağlantılar


    FERDİ TAYFUR - UNUTMAK İSTİYORUM MD.MP3
    AHMET YÜZER' den SEVGİLERLE
    arkadaşlar bu adreste bu parçayı yorumladım dinlermisiniz
    AHMET YÜZER FERDİ TAYFUR UNUTMAK İSTİYORUM.mp4 - YouTube

  2. #2
    TAYFUN25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    TAYFUN25 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: FERDİ TAYFUR BANA ONU SORMAYIN UNUTMAK İSTİYORUM MD ORJİNAL

    ÇOK GÜZEL OLMUŞ..

  3. #3
    sekilsef - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sekilsef isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: FERDİ TAYFUR BANA ONU SORMAYIN UNUTMAK İSTİYORUM MD ORJİNAL

    harika paylasim tskler

  4. #4
    abdulrezzak31 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    abdulrezzak31 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: FERDİ TAYFUR BANA ONU SORMAYIN UNUTMAK İSTİYORUM MD ORJİNAL

    harika harika harika tek kelimeyle, bu kadar temiz mi olur bir lat yapi.

  5. #5
    bigo58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bigo58 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: FERDİ TAYFUR BANA ONU SORMAYIN UNUTMAK İSTİYORUM MD ORJİNAL

    sağolasın..

  6. #6
    yavuz_0303 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    yavuz_0303 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: FERDİ TAYFUR BANA ONU SORMAYIN UNUTMAK İSTİYORUM MD ORJİNAL

    Ahmet abim emeğine yüreğine sağlık harika olmuş bayıldım resmen... abim bir ricam olacaktı senden... ferdi tayfur - haklı değilmi parçasının altyapısını yapabilirsen çok çok sesvinirim... saygılar...

  7. #7
    adimyasak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    adimyasak isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: FERDİ TAYFUR BANA ONU SORMAYIN UNUTMAK İSTİYORUM MD ORJİNAL

    Eline ve emegine saglik kardesim. selamlar


Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

ferdi tayfur bana onu sormayın altyapı, bana onu sormayın notaları, bana onu sormayın nota, onu bana sormayın karaoke, ferdi tayfur unutmak istiyorum nota, ferdi tayfur onu bana sormayın notaları, yerli md altyapıklar, keyfi müzik md, ferdi tayfur dokunmayın bana midi, bana onu sormayın akor, onu bana sormayın unutmak istiyorum mp 3, ferdi tayfur bana onu sormayın unutmak istiyorum mp3, ferdi tayfur mp3 altyapı keyfi müzik, ferdi tayfur bana onu sormayın unutmak istiyorum, youtube müzikferdi tayfur onnu bana sormayın
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. AL BABA Bİ ORJİNAL DAHA FERDİ TAYFUR ELVEDA MUTLULUKLAR MD KARAOKEAL BABA Bİ ORJİNAL DAHA FERDİ TAYFUR ELVEDA MUTLULUKLAR MD KARAOKE

    DAHA NELER ATACAM BEKLEYİN... FAKAT ARKADAŞLAR RİCA EDİYORUM SAÇMA SAPAN MİDİ GİBİ ALT YAPILAR ATMAYIN ALLAH AŞKINA YAAAA.GIY GIY GIY NE SAÇMA MD LER VAR NASIL OKUNACAK O ŞEKİLDE SAHNEDE ANLAMIYORUM ALLAH AŞKINA ATMAYIN MİLLETİ KANDIRMAYIN....SAYGILAR AHMET YÜZER
  2. FERDİ TAYFUR - DOKUNMAYIN BANAFERDİ TAYFUR - DOKUNMAYIN BANA

    Arkadaşlar vocal sesini sildim indiren arkadaşlar yorum yaparsa elimde bu seviyede yaptığım parçalar var hepsini yollarım saygılar.
  3. FERDİ TAYFUR BENİM GİBİ SEVENLER MD ALTYAPI ORJİNAL LÜTFEN ... İstek - FERDİ TAYFUR BENİM GİBİ SEVENLER MD ALTYAPI ORJİNAL LÜTFEN ...

    ARKADAŞLAR BANA ACİL OLARAK FERDİ TAYFUR BENİM GİBİ SEVENLER MD ALTYAPI ORJİNAL LAZIM BULABİLCEK ARKADAŞLAR VARSA YÜKLERSE SEVİNİRİM RİCA EDİYORUM SAYGILARIMLA
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi