Sponsorlu Bağlantılar

kemençe ritim etiketli Kemençe için ritim sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

kemençe ritim


Kemençe çalarken ritim yapılısı yada mp3 seklinde olan varsa yardım etsin lütfennn...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    ACİLLLL KEMENÇE ritim 7-8 lik 
    arkadaşlar yokmu aranızda 7-8 lik uzun süreli:o:o:o kemençe çalmak için ritimi olan acil yardım edin lütfen :o:o:o ...

    2
    1270
    Kemençe İçin Bilgisayardan Ritim Almak? 
    şimdi arkadaşlar ben kemençe çalıyorum. kemençe çalarken bilgisayardan bir program sayesinde ritim almak istiyorum. Özellikle biraz hızlı çalmaya başlayınca çok lazım oluyor..Mesela horon hawalarında..Düğünlerde şenliklerde klawyeden weriyolar. Biliyorsunuzdur illaki. İşte ben o kadar profeyonel bişe değil d kendi işimi görecek, ewde çalarken bana ritim werecek bir program arıyorum. Çok gelişmiş özellikleri olmasına gerek yok..sadece bas wuruyormuş gibi bir ritim wersin yeter..Böyle bir program duyan, bilen, kullanan war mı? Biraz daha iyi açıklamış olmak için şunu da ekleyeyim..Sadece 2/ 4, 4/ 4 ve 7/ 8lik olsa da yeter..Veya program değil d sadece bu ritimleri orgdan bilgisayarına almış olan arkadaşlar warsa bu 3 ritmi bilgisayarda çalabileceğim bir formatta upload edebilirler mi? vey ...

    2
    4809
    işte horon kemençe set nasıll? 
    işte horon kemençe set nasıll?7972 ...

    6
    2503
    Karadeniz Kemençe Şov 
    Karadeniz Kemençe Şov... DİNLE/ İNDİR ...

    4
    8905
    Kemençe Aakor 
    Selam,Karadeniz keneçem var ve akor programı arıyorum.AP TUNER var gitarımı akort ediyorum fakat kemençemi akort edemiyorum.Yardımcı olabilirmisiniz.Teşekkürler, ...

    0
    5140
    Enstrumantel kemence havası 
    ENSTRUMANTEL KEMENCE HAVASI alıntı ...

    1
    353

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
pa800  set ARAMAYA SON 
EyvAllah ...

90
17360
BAJU USB STAR SET ADINA BİR DUYURU  (Herkesin Bilgilensin istedim ) 
....:) ...

7
1257
Çavreşamın Şahe Bedo Kürtçe Altyapı ve Klip Karaoke Video 
teşekürler dostalar elleriniz dert gürmesin başarılar ...

3
2693
Org çalmak isteyip fl studio 
Merhaba, Üstad,paylaşım için çok teşekkürler.Ritimleri falan açabiliyoruz.Yalnız 2 sorum olacaktı; 1-Ritimler arası geçiş yaptığımızda ilk açılan ritimin hızı neyse sonrakilerde de hep aynı hızı gösteriyor ve çalıyor.Yani misket ritminde başlarsa diğer ritimleri de hep aynı hızda çalıyor.Bunun bir ayarı var mıdır? 2-Direct Wive dosyasından çalgı aletini seçiyoruz.Ekranda görünen org'ta maouse ile basarak ses alabiliyorum yalnız klavyeden bastığımızda ses gelmiyor.Bu konuda yukarıda gösterdiğin klavye ışığını da aktif hale getirmeme rağmen klavyeden ses alamıyorum. Bende full değil deneme versiyonu yüklü,ondan olabilir mi bilmiyorum ama yardımcı olursan çok sevinirim. Hürmetler, aynen full olmalı ...

188
48679
Arkadaşlar   bu  bu efekti  nerden bulabilirim ? 
söylerim o zaman kısmındaki arka sesi soruyosun sanırım o çift ses efekti.. şarkıyı okuduktan sonra bir mix programı ile ikinci kanal açıp tekrar okuyacaksın delay reverb gibi efektlerle çözersin ...

1
42
Arkadaşlar   bu  bu efekti  nerden bulabilirim ? 
arkadaşlar sancagın girdigi slowda 19 saniyedee slowda bi efeckt var bilen varmı ayda göretecek aylardır arıyorum bulamadım :/ https://www.youtube.com/ watch?v=n7Qj6ISNi0E ...

1
42