Sponsorlu Bağlantılar

kemençe ritim etiketli ACİLLLL KEMENÇE ritim 7-8 lik sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

kemençe ritim


arkadaşlar yokmu aranızda 7-8 lik uzun süreli:o:o:o kemençe çalmak için ritimi olan acil yardım edin lütfen :o:o:o...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Kemençe için ritim 
    Kemençe çalarken ritim yapılısı yada mp3 seklinde olan varsa yardım etsin lütfennn ...

    8
    2001
    Kemençe İçin Bilgisayardan Ritim Almak? 
    şimdi arkadaşlar ben kemençe çalıyorum. kemençe çalarken bilgisayardan bir program sayesinde ritim almak istiyorum. Özellikle biraz hızlı çalmaya başlayınca çok lazım oluyor..Mesela horon hawalarında..Düğünlerde şenliklerde klawyeden weriyolar. Biliyorsunuzdur illaki. İşte ben o kadar profeyonel bişe değil d kendi işimi görecek, ewde çalarken bana ritim werecek bir program arıyorum. Çok gelişmiş özellikleri olmasına gerek yok..sadece bas wuruyormuş gibi bir ritim wersin yeter..Böyle bir program duyan, bilen, kullanan war mı? Biraz daha iyi açıklamış olmak için şunu da ekleyeyim..Sadece 2/ 4, 4/ 4 ve 7/ 8lik olsa da yeter..Veya program değil d sadece bu ritimleri orgdan bilgisayarına almış olan arkadaşlar warsa bu 3 ritmi bilgisayarda çalabileceğim bir formatta upload edebilirler mi? vey ...

    2
    4065
    işte horon kemençe set nasıll? 
    işte horon kemençe set nasıll?7972 ...

    6
    2135
    Karadeniz Kemençe Şov 
    Karadeniz Kemençe Şov... DİNLE/ İNDİR ...

    4
    8267
    Kemençe Aakor 
    Selam,Karadeniz keneçem var ve akor programı arıyorum.AP TUNER var gitarımı akort ediyorum fakat kemençemi akort edemiyorum.Yardımcı olabilirmisiniz.Teşekkürler, ...

    0
    4752
    Kemençe ritimleri arıyorum 
    Kemençe çalarken kullanabileceğim ritimleri olanlar varsa aramızda paylaşabilirmiyiz saygılar ...

    0
    420

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Ben şarkı yazarken hayatımı yazıyorum yaşadıklarımı 
peki teşekkürler k.bakma cevap yazamadım görmediydim :) kısa sürede almayı planlıyorum bi kaç sıkıntım var sadece bütçe konusunda ...

2
116
Fragman - Hasan Dijital Kamera Çekimleri 
http://i.hizliresim.com/ LPpJyJ.jpg http://i.hizliresim.com/ A2AokX.jpg http://i.hizliresim.com/ 8nlGdV.jpg http://i.hizliresim.com/ lYkobk.jpg http://i.hizliresim.com/ zRmWJD.jpg http://i.hizliresim.com/ oQALOk.jpg http://i.hizliresim.com/ jJ4E6n.jpg ...

0
0
ses kaydı yapmak 
arkadaşlar fl stüdto da kayıt yapmak için edison u açıyorum mixer da giriş HD audio mic 1 yapıyorum bi cıyırtı başlıyor. hiç bi şekilde ses kaydı yapamıyorm. bunu sebebi ne. yardımcı olur musunuz? asio4all indirsem düzelir mi ...

0
0
Fragman - Katilin Yüzü R&P RAP Duygusal 
kapatın lan gözlerinizi görmek istemiyorum o sahte gözlerinizi bıktım hepinizden bedenimde bak yine izmarit izleri her gece sessizce ağlarken tınlamıyodunuz kutluyorum hepinizi hatırlayın şimdi hayatınızın içindeki fragmanın izlemini intihara teşebbüs yazdım bi ders boyunca mektubumu bi akşam eve geldim ağlayan kadın , anne acaba elinde benim mektubum mu ? teselli vermek yerine yazıklar olsun demişti sanki o an mektubdaki ölen adam gerçekleşmişti duygusallığınıza dokunduysam ne mutlu bana ben yaşadıklarımı yazıyorum sen aldırma sakın ola demeyin bana boşver kanka takma bunlar sadece fragmanın hayatından bi parça Burası bi liman ;karanlık , soyle bana neresi sence aydınlık Burası bi liman ;karanlık , soyle bana neresi sence mezarlık Hayatım ağır psikoloji üzerine kuruluyken Bence fa ...

0
0
PA900 Trakya tarzı(Toplama set) 
Teşekkürler. ...

1
38
kapım her çalındıkça 
teşekkürler mustafa bey saolun var olun. ...

2
45