pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır?

Korg Klavyeler içinde pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır? konusu, Sevgili kardeşlerim megamüzik sitesine girin orda gerekli dökümanları bulacaksınız. Org markasını seçtiğinizde dosyalarda gerekli anlatımlar pdf olarak mevcut....

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 3 sayfadan 2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 21 sonuçtan 11 ile 20 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır?


  1. #11
    volvo_06_05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    volvo_06_05 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır?

    Sponsorlu Bağlantılar


    Sevgili kardeşlerim megamüzik sitesine girin orda gerekli dökümanları bulacaksınız. Org markasını seçtiğinizde dosyalarda gerekli anlatımlar pdf olarak mevcut.

  2. #12
    ceza_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ceza_38 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır?

    Evet ben baktım şu an iki tane midi kablom var birini usb olarak bağlıyorum yani bağlamaya çalışıyorum bu kablo sayesinde sanırım pa800ün seslerini cubase altında kullanabiliyoruz çok önemli birşey bu bir tane daha midi kablom var bunu ise kasanın arkasında ses kartının girişleri var kabloyu ve ses kartını resimle gösteriyim dedim



    ses kartının arkasına bağladığımızda sanırım boş midi klavye olarak görünüyor fakat usb midi kablo ile bağlarsak pa800ün de seslerini midi olarak kullanabiliyoruz bu kablo ile



    ama ben bu kabloyu bağlayamadım

  3. #13
    ceza_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ceza_38 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır?

    yaşasın midi kablom ile artık sesleri cubase altında kullanabiliyorum bu süper bişey bu program işlerinde biraz geç kaldık ama ilerletecem inşallah

  4. #14
    omelas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    omelas isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır?

    pa 880

  5. #15
    oozzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    oozzkan isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır?

    nasıl kullandınız arkadaşlar bi anlatın yaa cubasele kork nasıl senkronize olacak ben play yaptığımda cubaseden nasıl korkda start olacak

    saygılar

  6. #16
    francesco85 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    francesco85 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır?

    Nasıl başardınız bunu?

  7. #17
    metin39366 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    metin39366 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır?

    arkadaşlar konu baya eskimiş ama kimse derdine deva bulamamış galiba konu öylece kalmış..ben cubase 3 kullandığımda mıdı den gayet rahat okutuyordum pa800 klavye ..tabi orgdan orga ayar var ..ama şu an cubase 5 e geçtim şimdi kafam karıştı mıdı bapllantısında biraz sorun yaşıyorum..bi türlü bağlantı kuramadım...ama bulacaz çalışmak lazım. ve ritim yazmaya gelince en rahat size gelecek cubase prrogramını tavsiye ederim ..ilk baktğınızda aman tanrım bu ne nasıl bu programı kullanacam dersiniz zor gelilir ama cubase yi tam müzisyenlerin derdine deva olacak şekilde tasarlamışlar .d gayet rahat bir kullanım sunarççbende orjinal pro tools ve cakewalk da var..kesinlikle korsan değil..ama tercihim cubaseden yana çünkü oldukça rahat kullanım sunar size.. tavsiye benden tercih sizden.) bol şanslar herkese

    orgu bilgisayara mıdı olarak bağlamak isteyen arkadaşlara gelince..orgu bapladıktan sonra programdan devices ayarlarından ayarlamayı yapmanız gerek.yani ordan orgunuzu buluyorsunuz onu seçiyorsunuz..sonra kullanıama hazır olur. yani olay devices ayarlarında bitiyor biraz uğraşırsanız yaparsınız hadi kolay gelsin

  8. #18
    cistak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    cistak isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır?

    merhabalar arkadaşlar cubasede rtimi altyapıyı midi bağlantısı ile klavyeden yazıyorum ama kalvyeye bu rtimi nasıl okutucam nasıl kaydedicem bu konuda yardımcı olursanız sevinirim

  9. #19
    saliverdim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    saliverdim isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır?

    cubase kullanıyorum cubase de ritm nasıl yazıcam bilgisi olan varmı megamuzikte dokuman bulamadım

  10. #20
    saliverdim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    saliverdim isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır?

    yaşasın midi kablom ile artık sesleri cubase altında kullanabiliyorum bu süper bişey bu program işlerinde biraz geç kaldık ama ilerletecem inşallah
    hocam ya bizede anlatsaydın

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

ritim nasıl yazılır, org da ritim nasıl yazılır, cubase ritim yazma, org için ritim yazma programı, org için ritim yazma programı, cakewalk nasıl kullanılır, cubasede ritim yazma, pa 800 ritim nasıl yazılır, klavye ritimlerini cubase yuklemek, pa800 de ritim yazmak programi, orgda ritim nasıl yazılır, cubase de ritim yazmak, cubase 5 ritim yazma, korg pa800 cubase, pa800 ile cubase
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Cubase 4 veya cubase 5 veya 6 elinizde sağlam çalışanCubase 4 veya cubase 5 veya 6 elinizde sağlam çalışan

    arkadaşlar selam elinizde sağlam çalışan cubase 4 veya cubase 5 falan var mı acaba wawelab 6 indirdim ne oldugunu anlayamadım cubase sx3 vardı onu indirdim ancak ondada tam olarak vst ler falan yok cok az tam olarak varsa paylasırsanız sevınırım . birde 20-30 link yerşne az bi link olsa cok makbule gecer.
  2. Roland G600 ritim nasıl yazılır?Roland G600 ritim nasıl yazılır?

    Arkadaşlar öncelikle merhabalar benim sıkıntım şu bir roland g600 üm var ben bu orgta ritim yazmak istiyorum ama g600 de ritim yazmakla hiç bir bilgim yok.Nerelere baksamda ayrıntılı bir bilgi bulamadım eğer bunu bilen iyi bir ustadım varsa beni bilgilendirebilirmi buradan.Bu bilgiyi verecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
  3. Acill Yardım Pa800 de Nasıl Ritim Cekebilirim Baska SeTen introAcill Yardım Pa800 de Nasıl Ritim Cekebilirim Baska SeTen intro

    Yardım Edin nasıl baska setten ritim cekebilirim...
  4. Mors alfabesiyle Google nasıl yazılır?Mors alfabesiyle Google nasıl yazılır?

    Google, Mors alfabesini icat eden Samuel Morse'un doğumgünü nedeniyle Mors alfabesiyle Google yazan logosunu yayına aldı. Devami...
  5. İntro nasıl yazılır?İntro nasıl yazılır?

    slm arkadaslar ben ritim yazıom ama intro sunu yazmıyom yardımcı olursahiz svnrm
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi