pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır?

Korg Klavyeler içinde pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır? konusu, Slm hocam pa 800 , cubeasede rtim yazmak istiyorum ama bir türlü başaramadım bağlayamadım muhakkak bilgin vardır halil 0542 300 32 59 saygılar - - - Güncellendi - - - ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 3 sayfadan 3. sayfa BirinciBirinci 123
Bu sayfada toplam 22 sonuçtan 21 ile 22 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır?


  1. #21

    Standart Cevap: pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır?

    Sponsorlu Bağlantılar


    Slm hocam pa 800 , cubeasede rtim yazmak istiyorum ama bir türlü başaramadım bağlayamadım muhakkak bilgin vardır halil 0542 300 32 59 saygılar

    - - - Güncellendi - - -

    BU KONUDA YARDIM EDECEK BİR KİMSE VAR MI HALİL 0542 300 32 59

  2. #22
    saliverdim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    saliverdim isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: pa800*e cubase veya cakewalk ile ritim nasıl yazılır?

    Slm hocam pa 800 , cubeasede rtim yazmak istiyorum ama bir türlü başaramadım bağlayamadım muhakkak bilgin vardır halil 0542 300 32 59 saygılar

    - - - Güncellendi - - -

    BU KONUDA YARDIM EDECEK BİR KİMSE VAR MI HALİL 0542 300 32 59
    7-8 yıl oldu hala bu konunun çözümü yok sanırım

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

ritim nasıl yazılır, org da ritim nasıl yazılır, cubase ritim yazma, org için ritim yazma programı, org için ritim yazma programı, cakewalk nasıl kullanılır, cubasede ritim yazma, pa 800 ritim nasıl yazılır, klavye ritimlerini cubase yuklemek, pa800 de ritim yazmak programi, orgda ritim nasıl yazılır, cubase de ritim yazmak, cubase 5 ritim yazma, korg pa800 cubase, pa800 ile cubase
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Cubase 4 veya cubase 5 veya 6 elinizde sağlam çalışanCubase 4 veya cubase 5 veya 6 elinizde sağlam çalışan

    arkadaşlar selam elinizde sağlam çalışan cubase 4 veya cubase 5 falan var mı acaba wawelab 6 indirdim ne oldugunu anlayamadım cubase sx3 vardı onu indirdim ancak ondada tam olarak vst ler falan yok cok az tam olarak varsa paylasırsanız sevınırım . birde 20-30 link yerşne az bi link olsa cok makbule gecer.
  2. Roland G600 ritim nasıl yazılır?Roland G600 ritim nasıl yazılır?

    Arkadaşlar öncelikle merhabalar benim sıkıntım şu bir roland g600 üm var ben bu orgta ritim yazmak istiyorum ama g600 de ritim yazmakla hiç bir bilgim yok.Nerelere baksamda ayrıntılı bir bilgi bulamadım eğer bunu bilen iyi bir ustadım varsa beni bilgilendirebilirmi buradan.Bu bilgiyi verecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
  3. Acill Yardım Pa800 de Nasıl Ritim Cekebilirim Baska SeTen introAcill Yardım Pa800 de Nasıl Ritim Cekebilirim Baska SeTen intro

    Yardım Edin nasıl baska setten ritim cekebilirim...
  4. Mors alfabesiyle Google nasıl yazılır?Mors alfabesiyle Google nasıl yazılır?

    Google, Mors alfabesini icat eden Samuel Morse'un doğumgünü nedeniyle Mors alfabesiyle Google yazan logosunu yayına aldı. Devami...
  5. İntro nasıl yazılır?İntro nasıl yazılır?

    slm arkadaslar ben ritim yazıom ama intro sunu yazmıyom yardımcı olursahiz svnrm
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi