Kayıt Ortamı İçin Ne Önerirsiniz?

Bilgisayar ve Müzik içinde Kayıt Ortamı İçin Ne Önerirsiniz? konusu, Yalıtım yapamayacağım odamda 400-600 tl gibi fiyat aralığında sadece yazılım programıyla altyapı yapımı ve ses kaydı gibi işlerle uğraşıcam bu işte yeniyim Mikrofon ,mikser,midi klavye,ses kartı,referans monitörü ne önerebilirsiniz?(referans monitörü ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 2 sayfadan 1. sayfa 12 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 15 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Kayıt Ortamı İçin Ne Önerirsiniz?


  1. #1
    VanDelacroiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    VanDelacroiX isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Kayıt Ortamı İçin Ne Önerirsiniz?

    Sponsorlu Bağlantılar


    Yalıtım yapamayacağım odamda 400-600 tl gibi fiyat aralığında sadece yazılım programıyla altyapı yapımı ve ses kaydı gibi işlerle uğraşıcam

    bu işte yeniyim Mikrofon,mikser,midi klavye,ses kartı,referans monitörü ne önerebilirsiniz?(referans monitörü yerine kulaklık kullanımında kayıtta veya altyapı sırasında neler farkeder bilgilendirirseniz sevinirim )

  2. #2
    helco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    helco isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: Kayıt Ortamı İçin Ne Önerirsiniz?

    Bir incele>> Ses Yaltm- Teran Yap -Yaltm Bilgileri-Ev-Ofis-Stdyo Yaltm Bilgileri Sonra bunu incele>>STUDIOMIX Sonra git buraya incele sana uygun olanlara bak>>COMPEL | Profesyonel Audio Cihazlar Mzik Yazlm Donanm ve Stdyo Ekipmanlar Ses Kart Midi Klavye sonra tur atıktan sonra gel cvp ver

  3. #3
    VanDelacroiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    VanDelacroiX isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Kayıt Ortamı İçin Ne Önerirsiniz?

    ilgin için tşk,kendime uygun birşeyler bakıp almadan ses kartında ve kulaklıkta veya mikrofonda dikkat etmem gereken bir özellik bir unsur var mı acaba?

  4. #4
    helco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    helco isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: Kayıt Ortamı İçin Ne Önerirsiniz?

    tabiki var. ama bütçe kısıtlaması yaparsan biraz zor. programları kulanımda işini kolaylaştırıcak ve daha rahat çalışmanı ve daha güzel performans almanı sağlayacak şeylerden birisi ses kartıdır ses kartının çıkışları ve özelikleri nekadar iyi olursa okadar iyi bir performans alırsın. kulaklıkta seçici olman işine yarar çünkü record larda daha iyi bir performans ve hız alabilmen için kapaklı bir studio kulaklığı edinmen şart. ve mikrefonda özelik önemli değildir kalite önemlidir sana yine aynı şekilde performans sağlıycak kaliteler lazım dinamik denen birşey yoktur ama kalite olduqu zaman gerçekten kendin görüceksindir.kulaklık Mikrofon ses kartı gibi ekipmanlarda dikat etmen gereken unsurlar şunlardır:
    SES KARTI
    Kartların giriş/çıkış özellikleri başlıca 3 gurupta toplanır,analog,dijital ve MIDI.
    Analog ?
    Bu giriş/çıkışlar seskartlarına line/mic gibi yöntemlerle giriş/çıkış yapmada kullanılır.Kartların açıklamalarında verilen bilgiler önceki senelerle mukayese edildiğinde yanıltıcıdır,eskiden üreticiler sadece analog kanalları baz alarak 8/8,16/16 gibi model rakamları verirlerdi artık bu 3 gurubu toptan sayarak veriyorlar örneğin M-Audio Firewire 1814 modelinde 8 analog giriş 4 analog çıkış bulunur gerisi dijital ve MIDI giriş/çıkışları simgeler yani çok kanalları kart alırken model numaralarına aldanmamak gereklidir.
    Kaç Kanal Analog Giriş Olmalı ?
    Bu tamamen kartın kullanım amacıyla orantılıdır.Aynı anda birden fazla enstrüman kayıt edilecekse,kayıtta 4-5 Mikrofon kullanılacaksa kartınızın 4-8 girişe sahip olması gereklidir profesyonel bir ortam içinse minimum 8-16 civarı giriş olmalıdır.Eğer evde hücum kayıt yerine (aynı anda çoklu kanal kaydı) gitar + şan gibi 1-2 kanal gerektiren kayıtlar yapacaksanız bu girişlere ihtiyacınız olmayacakdır,bu durumda çok kanallı kartlara ekstra ücret ödemek de hata olur.
    Kaç Kanal Analog Çıkış Olmalı ?
    Bu çıkışlar kayıt esnasında enstrümantalist ve vokalistlere monitör amaçlı kullanılabilir,her kişiye verilecek kulaklık için ayrı bir çıkış gerekir çoklu çıkışın amaçlarından biri budur.Diğer bir kullanım şekli ise kayıtların miksinin harici bir mikser üzerinden yapılması içindir bu durumda kayıt kanallarının ayrı ayrı miksere gönderilmesi görevini bu çıkışlar üstlenir.Bu durumda eğer mikserden miks yapmak istiyorsanız veya profesyonel bir kayıt yapmak istiyorsanız bu çıkışlar gereklidir aksi takdirde miksi bilgisayarda dahili olarak programlara yaptıracaksanız çoklu çıkışlara da ihtiyacınız yok demekdir.
    Dijital ?
    Kartın harici dijital anfi,kayıt aleti,başka bir seskartı gibi aletlerle sayısal veri iletişimi için kullanılır.Bunlar ADAT,AES-EBU,S/PDIF gibi farklı yöntemlerdir.ADAT Alesis'in geliştirdiği ve hala kullanılan harici çok kanallı kayıt cihazıdır eğer elinizde bir ADAT varsa ve kayıtları seskartına/seskartından yollamak/almak istiyorsanız bu özellik olmalıdır.AES-EBU da daha çok sampler'larla iletişimde kullanılır,S/PDIF ise içlerinde en yaygın olanıdır özellikle dijital anfilere kayıpsız ses iletme amaçlıdır.
    MIDI ?
    Klavyenizi (Org/Keyboard) ve MIDI destekli aletlerinizi bilgisayardan kontrol etme amaçlıdır bu sayede çaldıklarınızı MIDI mesaj olarak kayıt edebilir gitar efekt aletlerindeki tonları aktarabilir veya değişkenleri/*****'leri kontrol edebilir/değiştirebilirsiniz.
    Bit/Hertz ?
    Bit sayısal kodlama çözünürlüğü,Hertz frekans sayısını belirtir.Bu değerler ne kadar yüksek olursa mantıken daha temiz kayıtlar yapılabilir.Günümüzde maksimum 32bit Float/192Khz kartlar bulunmaktadır lakin 32bit teknolojisinin pratikde aslında 24bit'den pek farklı olmadığı yönünde söylentiler vardır.Bugün bir kart alınacaksa minimum 24/96 desteği olmalıdır.Yeni yeni yayılmaya başlayan 24/192 teknolojisi pratikde henüz emekleme aşamasındadır çünkü bit/hertz ne kadar yükselirse dosya boyutları o oranda artmakta ve sistemleri zorlamaktadır geleceği düşünmek adına 24/192 bir kart almak 24/96'dan daha mantıklıdır.
    Konvertörler ?
    Kartların analog/dijital (A/D) dönüşümlerini konvertörler yapar.Kayıtlarda analog sinyal kartta konvertöre gelir ve sinyal bu çiplerle dijital'e dönüştürülür.Bilgisayardan müzik dinlerken ise bunun tam tersi yapılır dijital veri analog sinyale dönüştürülür (D/A).Tüm kartların kayıt kalitelerini belirleyen 2 püf noktasından biri bu çiplerdir (diğeri preanfi).

    2/2 (2 analog giriş/2 analog çıkış) kartlarda tek (stereo) konvertör bulunur daha yüksek giriş/çıkışlı kartlarda her 2 kanal için birer konvertör vardır.Her konvertör tek sinyal işleyebileceğinden çoklu kanal giriş/çıkışı olan kartlarda kanal adedine göre çok sayıda konvertör bulunur bu sayede her kanal birbirinden bağımsız olarak ayrı konvertörler sayesinde ayrı çıkışlara yönlendirilebilir.Örneğin elimizde Audigy ve Motu 24 I/O kartları bulunuyor,Audigy ile 2 kanal (mono) kayıt yapıp 2 kanal dinleyebilirken Motu ile 24 kanal yapıp 24 farklı kanaldan dinleyebiliriz...kartların kaliteleri/preanfileri gözardı edilirse Motu tek başına 12 adet Audigy'nin yapacağı işi yapmaktadır.

    Konvertörlerin teknik anlamdaki üstünlüğünü dinamik sahaları belirler.Dinamik saha,o konvertörün algılayabileceği en düşük sinyal demekdir,haliyle ne kadar düşük sinyalleri yakalayabiliyorsa o kadar temiz kayıt yapıyor anl***** gelir.Bu değerler dB cinsinden ölçümlenerek kartların özelliklerinde belirtilir.Günümüzün kartlarında dinamik saha 90-120dB arası değişir yani 120dB gibi düşük volümlerdeki sesleri yakalayabilirler bu değerlerdeki 3-4dB'lik fark bile önemli sayılır.Almayı düşündüğünüz kartlarda bu özelliği karşılaştırıp hangisinin mantıken daha iyi kayıt yaptığını anlayabilirsiniz örneğin Maya 44 USB 85dB,M-Audio 192 PCI 113dB,EMU 1820M 120dB...yani en temiz kayıdı 1820M yapıyor gibi düşünülebilir.
    Dinamik saha'nın yüksek olması kesin olarak daha iyi kayıt yapıldığına işaret olmayabilir.Konvertörlerin kendilerine has karakterleri vardır bunları anlamak hiç de kolay değildir bu yüzden kulağınıza güvenemediğiniz durumlarda dinamik saha'yı baz almak mantıklı bir yöntemdir.Bu değerleri de line ve mic girişlerine göre farklı değerlendirmek gerekir mic girişi olan preanfili kartlarda 5-15dB civarında düşük olacakdır.
    Preanfi ?
    Preanfi düşük sinyal çıkışlı enstrümanların/aletlerin yeterli sinyal seviyelerine yükseltilmeleri amacıyla kullanılır.Mikrofon,elektrogitar,elektrobağlama gibi preanfiye ihtiyaç duyulan kaynaklarda preanfi kullanılmazsa çok düşük sinyal alınır ve bunlar preanfi olmadan ses çıkartmaz ve haliyle kayıt edilemezler.Bunun yanında klavye,efekt aletleri gibi kaynakların farklı güçlerde preanfileri bulunur bu yüzden preanfisiz kartlara sorunsuz olarak kayıt edilebilirler hatta preanfisi olan bu aletlerin kartların preanfileriyle kayıt edilmesi yanlışdır,kartların linein girişlerinden kayıt edilmelidirler.Eğer mikrofonla kayıt yapılacaksa ve mikser,harici preanfi gibi aletlerle bu sinyal yükseltilemeyecekse alınacak seskartında mutlaka preanfi olmalıdır.
    Latency ?
    Gecikme (latency) kartların bilgisayarda/kartta işlenmiş ses verilerinin ne kadar çabuk analog sinyale dönüştürülüp duyacağımız gecikme süresini belirler.Günümüzde en basit kartlar bile 2-3ms gecikme ile sesi verebilirler lakin gecikme sadece kartın becerileriyle alakalı değildir.Bu durum kartın sürücüleri ve sistemin performansıyla da alakalıdır.Birçok kart kendi ASIO sürücüsünü kullanır ki bu en hızlı sürücüdür,bunun yanında MME ve WDM gibi diğer sürücüler ASIO'nun 3-10 katı arasında gecikmeli ses verebilirler.Gecikme ayarlarındaki sorun sistem ve kartın yetişemediği zamanlardaki ses kesilmeleri ve deformasyon problemleridir.Bunun sebebi ses verilerinin kartlara yollanmadan evvel işleniş biçimleridir.Örneğin 1-2 kanal kaydın verilen efektlerle 1-2ms gecikme ile düzgün duyulabilmesine rağmen 8-10 kanala çıktığında bozulmaların olmasıdır,bozulmalar kanal sayısı,sanal enstrüman sayısı,efekt sayısıyla doğrudan orantılıdır yani CPU ve RAM'e binen yük bu kadar işlemin,bu kadar kısa sürede yapılmasına imkan sağlamıyorsa deformasyonlar kaçınılmazdır.Çözüm için ya sistem rahatlatılmalı,az kanal,az enstrüman,az efekt kullanılmalı ya da daha yüksek gecikme ayarlarıyla çalışılmalıdır.
    Direct Monitoring ?

    Direkt mönitör,seskartına giren sinyalin bilgisayarın CPU tarafından işlenmeden kendi DSP'sinde işlenerek direkt çıkışa verilmesidir.Bu sayede A/D konversiyona uğrayarak dijitale dönüşen ses sinyali D/A konversiyonuyla gecikmesiz olarak verilebilmektedir.Bu sayede kayda girecek olan sesi gecikmesiz duyabilmemize rağmen sequencer/wave (Cubase,Logic) programlarındaki efektleri duyamayız.Bilgisayarda kullandığımız software tabanlı efektleri (Waves,TC) gerçekzamanda kayıt esnasında duyabilmemiz için bilgisayarın CPU'sunun devreye girmesi gerekir bu durumda Direct Monitoring yapılamaz ve kartın ASIO,MME,WDM gibi sürücülerinde ayarlanmış gecikmeyle duyulur.Gecikmesiz efektli mönitör verebilen kartlarda DSP efekt işlemcileri bulunur bu sayede CPU ve sürücüler kullanılmadan tamamen kart üzerinde işlemden geçen ses gecikmesiz verilebilir.Direk mönitör verebilen kartlarda bu özellik "hardware mixer" veya "DSP mixer" şeklinde belirtilir bu özellikler yoksa o kart ancak sinyali CPU'da işleyerek geri verecekdir.
    DSP ?
    Digital Sound Processing (dijital ses işlemcisi) kartlara direkt mönitör,gerçekzamanda gecikmesiz onboard efekt ve CPU'ya alternatif güç özelliği kazandırmak için kullanılır.DSP tek başına bir işlemci olduğundan bilgisayarın CPU'sunu kullanmaz bu sayede gecikme yapmaz.Ucuz kartların çoğunda DSP direkt monitör verme amaçlı kullanılır.Bunun yanında daha özellikli kartlarda onboard efektler için de kullanılır örneğin Audigy,SBLive,EMU gibi kartlar DSP sayesinde efekt verebilir,soundfont kullanabilirler (EMU için EmulatorX platformu).Creamware Pulsar/Scope/XTC gibi kartlar efekt,monitör,kendi enstrümanları ve VST,VSTI gibi software efekt ve enstrümanlarını kendi DSP'lerinden kullandırırlar.Tüm bunların yanında seskartı özelliği olmayıp sadece DSP gücü sağlayan kartlar da bulunur.Bu kartların amacı seskaydı yapmak/çalmak değil müzik yaparken kullandığımız CPU gücünü kendi üzerlerine almakdır bu sayede CPU'yu kullanmadan 2000Mhz işlemciye eşdeğer bir gücü bu kartlar üzerinden sağlamak mümkün olmaktadır. (TC Powercore,UAD)
    Özetle

    Bahsettiğim her özellik fiyat artışı demekdir,özellikle kanal sayısı önemli etkendir.Ev kullanıcıları için 24/96-24/192,2 analog giriş/çıkışlı,preanfili ve direkt monitör verebilen 100dB civarlarında dinamik sahası olan bir kart yeterli olacakdır.Profesyonel uygulamalar için ise 8-16 analog giriş çıkışı,kaliteli preanfileri,110-120dB civarında dinamik sahası olan,ADAT,AES-EBU gibi arabirimleri olan ve genişletmeye müsait (aynı karttan 2-3 adet kullanılabilen) bir kart yeterli olacakdır.
    Mikrofon
    http://www.keyfimuzik.com/mikrofonla...fon-nedir.html
    Kulaklık

    Kulaklık alırken hangi "özelliklerine" dikkat edilmeli?

    Ör: Sennheiser eH 350 Kulaklık özellikleri
    Jak: 3.5 / 6.3 mm stereo
    Nominal empedans: 32 Ohm
    Transducer prensibi: dinamik, açık
    Kulak kapsülü: supraaural
    Frekans aralığı: 14.....22000 Hz
    Ses Basıncı Seviyesi (SPL): 112 dB(SPL)
    THD, total harmonic distortion: <0,2 %

    Evde kayıt yapıyorum. Ekipmanım:
    EMU 0404 USB
    RODE NT1A
    M-AUDIO RADIUM61

    Bu özelliklerde
    ör: "32 Ohm yerine 28 Ohm daha iyidir; şu aralıklar kabul edilebilir düzeydedir." gibi (çünkü hiç bir fikrim yok) bilgilendirirseniz sevinirim.

    M-AUDIO Studiophile Q40- Sennheiser eH 350 bu iki kulaklığı daha önceden kullanıp tecrübelerini neden

  5. #5
    VanDelacroiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    VanDelacroiX isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Kayıt Ortamı İçin Ne Önerirsiniz?

    çk tşekkrler biçok şey ilk başta yabancı gelsede nelere dikkat etmem gerektiğini anlamaya başladım,özellikle ses kartında,

    mikrofonda dikkat edilecek faktörler yazılmış ama neye göre olduğunu anlamadım mesela dikkat edilecek faktörlerden bir tanesi geçiş tepkisi yazıyor,mesela alırken geçiş tepkisinin iyi mi kötümü olduğunu nasıl öreneblrm ? yani bir sayısı rakamı veya seviyesi var mı?
    bu dediğimi diğer faktörler için de soruyorum

    vede anladığım kadarıyla ben sadece tek mikrofon kullanıp kayıt yapacağım için çoklu kanal analog girişine ihtiyacım yok,analog çıkışında ise kafam şurda karıştı

    altyapının üzerine yaptığım kaydı yazılım programlarından mixleyebilirsem mixere ihtiyacım kalır mı?mixer ne işime yarar?mixere gerek yoksa çoklu analog çıkışına gerek yok sanırım?
    Konu VanDelacroiX tarafından (04 Şub 2011 Saat 04:16 AM ) değiştirilmiştir.

  6. #6
    helco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    helco isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: Kayıt Ortamı İçin Ne Önerirsiniz?

    Dostum öncelikle mikrofonda özelik arama bak bunu şöyle düşün bir firma sigarayı kaliteli tütün kulanarak ve şarapla harmanlayarak yapıyor. Birdiyeri ise kalitesiz tütünü kendi yetiştirim harmanlamadan satıyor. Şimdi bu iki firma arasındaki fark KALİTE Mikrofondaki özelik ise içindeki malzeme hangi malzeme ile yapılırsa okadar sağlıklı olur mikrofon çeşidi çok ben record'tan bahsediyorum özeliklerinde en yakın kaç Hz en uzak kaç Hz gibisinden 3 metre öteden alanda var 1 metre öteden alanda var söz konusu işleve gelince kalite konusur. şimdi senin anlayac**ın tarzdan konusuyorumki aklın karışmasın. Sonrasında mixser demişsin mixser sanal ve real olarak değişiyor sence cubasedeki mixserin kontrolumu kolay real aldıqın mixserin kontrolumu kolay. ve kulandıqın mıkrofon nerden çıkcak.?
    Neyse analog çıkışlar birden fazla ekipmanın bağlandıqında ses kartının günü birlik işlevine aynı performansta devam etmesini sağlar. ve daha birçok eklenti bilemesin nerede ne lazım olac**ını çoqu kalite kartlarda mevcut olan bir özelik...

  7. #7
    VanDelacroiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    VanDelacroiX isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Kayıt Ortamı İçin Ne Önerirsiniz?

    ilk yazımda bütçemi 400-600 tl demiştim şimdi 2000 tl ye kadar çıkabilirim ve bu fiyat içinde kayıt ortamım için yeterli herşeyi almak istiyorum yani kulaklık ses kartı mikrofon mixer ve midi klavyeden sonra ekstra masraf çıkmasın istiyorum yani bu paranın üstüne eğer farklı kablolar vs gibi şeyler gerekecekse onlarıda bu fiyatın içine dahil etmeye çalışıcam başka ne gerekebilir?

    ve de senin ses kartını inceledim ,mikrofonunu da inceledim,kendimde 49 tuşlu bir midi klavye beğendim ve kulaklık araştırdım ,mixere biraz daha bakacaım

    yeni başlayacak ve yalıtım yapmamış vede referans monitörü yerine kulaklıkla çalışacak biri için bu ekipmanlar pahalı mı sence yani başlangıç için fazlamı ?fikrini merak ediyorum

  8. #8
    helco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    helco isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: Kayıt Ortamı İçin Ne Önerirsiniz?

    şimdi bak herzaman diyorum bütçe kısıtlarsan birşeyler yapma olan**ınıda kısıtlarsın yani bugun senin işine yarayacak bir klavye 750TL den başlar ayrıca referans monitör alman şart kulaklıkla bir tutma yani 2bin çok az en az 5bin gözden çıkarsan düzgün bişeyler yapabilirsin onun dışında dediqim gibi malzemen nekadar kaliteli olursa okadar avantajn olr ama ilede ufak birşey diyorsan elindeki malzemeler ve bütçeye göre birşeyler yapmaya çalış ama dediqim gibi bütçeyi kısıtlarsan olanaksız performans almanı sağlar yani hiç kurmaman daha iyidir bir yalıtım zaten 2binden fazla tutucaktır merak etme.

  9. #9
    VanDelacroiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    VanDelacroiX isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Kayıt Ortamı İçin Ne Önerirsiniz?

    peki o zaman şöyle diyim;bu ekipmanlarla kayıt ortamı kurmak istiyorum sence nasıl?

    ses kartı: e-mu 0404 usb 2.0

    mikrofon: studio projects b3

    midi klavye: m-audio pro tools key studio

    kulaklık: Prodipe Pro 800

    şu an için referans monitörü,yalıtım ve mixer düşünmüyorum

  10. #10
    space_canon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    space_canon isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Kayıt Ortamı İçin Ne Önerirsiniz?

    Bence yalıtım ve akustik konusunda yatırım yapmayacaksan oda akustiğinden etkilenmemek amacı ile cardioid mikrofon tercih etmelisin. Yani sadece ses kaynağı yönünden gelen sesleri alan mikrofon çeşidi. Ve ne kadar pahalı bir mikrofon alırsan al istersen nuemann u 87 al ( yaklaşık 6000 tl civarında bir mikrofondur ) mikrofonu iyi bir preamp ile beslemessen hiç bir anlamı olamaycak bence. Bu mükemmel ikiliye dikkat et preamp ve mikrofon! Kulaklık seçimindede AKG seçmeni tavsiye ederim. AKG K 271 olabilir.Yada daha düşük serileri. Biraz pahalıdır ama profesyonellerden her zaman tam not alıyor. Ses kartı olarakta protolls m - box un mini modelini çıkardı gayette ucuz. Aynı zamanda protolls kullanabilirsin bununla.Stüdyo ekipmanı alırken efsaneleşmiş bazı ekipmanlar vardır onları almaya çaba göster çünkü bu işe başlayan illaki ileri zamanlarda büyütmek istiyor. Bir ömür kullanabileceğin kalıcı yatırımlar yapmaya çalış. Aynı bütçeyle iki kat performans ve kolaylık yakalayabilirsin.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları


Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

bilgisayar kayıt ortamları, bilgisayarda kayıt ortamları, referans monitör çift kullanılmazsa olur mu, kayit ortami nedirr, bilgisayar kayıt ortamları ve açıklamaları, bilgisayar kayit ortamlari nelerdir, bilgisayarda kullanılan kayıt ortamları, bilgisayar kayıt ortamları nelerdir, rode nt1a tek kanal kayıt alıyor cift alınmıyor, rode nta 1 mikrofon preamp lazımmı, prodipe midi usb keyboard 61c almak, c1 mikrofon için illaki mixer lazım mı, prodipe midi usb keyboard 61c forum, ses kayıt ortamları, prodipe midi usb keyboard nasıl calısır
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Kayıt İçin YardımKayıt İçin Yardım

    selamın aleyküm arkadaşlar ben sadece ses için kayıt yapmak istiyorum enstürman felan kullanmıyorum vocal kaydı almak istiyorum. bunun için gerekli ekipmanar neler olmalı ? behringer b-1 işimi görürmü kaliteli olurmu yada sutdio project b-1 veya rode nta1 hangisi daha iyidir ? ses kartı olarak m audio fast tarck usb işimi görürmü kalitesi şu adreste ki gibi olrmu? Download :: Herkes Dinlesin :: burda ki kullanılan mikrofon sizce hangisidir ?...
  2. Kayıt İçin Yardım..Kayıt İçin Yardım..

    Kullandığım Malzemeler : Behringer b2 mic 502 mixer behringer uca222 ses kartı Arkadaşlar mikrofondan konuştuğumda kulaklığa direk ses gitmesini istiyorum ama bir türlü olmuyor aşağıdaki yöntemi denedim oda yankılı ve geç geliyor. win7 kullanıyorum kayıt alırken kendi sesimi kullaklıkta duymak istiyorum kısaca .
  3. temiz bir kayıt alabilmem icin ne gibi ekipmanlar önerirsiniz?temiz bir kayıt alabilmem icin ne gibi ekipmanlar önerirsiniz?

    arkadaslar 2000 TL lik bütcem var temiz bir kayıt alabilmem icin ne gibi ekipmanlar önerirsiniz
  4. kayıt alamıyorum ne yapmamı önerirsiniz?kayıt alamıyorum ne yapmamı önerirsiniz?

    Arkadaşlar bende C1 mikrofon ve Behringer xenyx802 mixer var masaüstü bilgisayarım mefta oldu ve laptopta kayıt almaya başladım fakat normalde mixer üzerindeki phantom power'ı açtığım zaman ses yankılanıyormuş gibi ve hışırtılı oluyordu o yüzden phantom'u açmadan kullanıyordum ama artık phantom tuşuna basmazsam mikrofon çalışmıyor.. kayıt alamıyorum ne yapmamı önerirsiniz ingilizce forumlarda bile aradım ama bulamadım sorunuma bi çözüm.....
  5. Bedava Kayıt Fırsatı İçin Son HaftaBedava Kayıt Fırsatı İçin Son Hafta

    Duyuru - Yoğun Talep Üzerine Bedava Kayıt Kampanyası Süresi Uzatılmıştır... Yoğun Talepleriniz Üzerine 30 Eylülde Sona Ermesi Öngörülen ÜcretsizKayıt Kampanyamızın Süresi 15 / 10 / 2009 Tarihine Uzatılmıştır. Bu Dönemde de Aynı Şekilde Provaya Gelen Gruplarımızın 16 Kanal'a Kadar Kanal/Hücum Kayıtları Ek Ücret Talep Edilmeden Yani Ücretsiz Olarak Yapılarak Kendilerine Teslim Edilecektir. Önemli Not:
Konu Puanlaması 5 üzerinden 5,00 | Toplam : 1 kişi